  • Data: 2014-03-10 19:18:33
    Temat: Re: Rozwiązanie ramy sztywnej
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 09:42:34 UTC+1 użytkownik AMX napisał:
> [...]
    zakupione głównie na "złomowisku" i składzie budowlanym. W tych miejscach pytając
    choćby o gatunek stali patrzono na mnie ze zdziwieniem.

    > 1. Więc to nie na zaliczenie =:-)
    >

    > 2. Moduł Younga obliczeniowo przyjmuje się niezależnie od gatunku
    >
    > stali.
    >

    > 3. Przekroje da się zmierzyć suwmiarką, sądzę że to typowe
    >
    > kształtowniki.
    >

    > AMX
    >

    > --
    >
    > adres w rot13
    >
    > Nyrxfnaqre Znghfmnx r...@b...cy

    Więc tak:

    Podstawa wykonana z kształtowników kwadratowych o wymiarach 50x50mm grubośc ścianki
    4mm stal st3 Re = 195 - 235 MPa.

    Podstawą jest trójkąt równoramienny o wymiarach 1000x1200mm. osadzona jest na 3
    kółkach podporowych o średnicy 75mm

    zastrzał wykonany ze stali takiej jak podstawa.

    wysięgnik stanowi rura fi 100mm grubość ścianki 5mm wykonana ze stali st0 Re = 165
    -195 MPa

    górny element jest to tuleja o wymiarach: długość 303mm średnica 80mm wykonana ze
    stali St3 Re = 195 - 235 MPa.

    wszystko połączone spawami.