  • 11. Data: 2012-08-30 23:04:35
    Temat: Re: Rozsadny czytnik news (usenet) pod Androida
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 21:42:01 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Taaaaa... właśnie widzę...

    No przeciez specjalnie napisalem z Groundhoga. A na co dzien i tak pisze
    bez pliterek...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2012-08-31 00:11:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 30 Aug 2012 23:04:35 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:
    > No przeciez specjalnie napisalem z Groundhoga. A na co dzien i tak
    pisze
    > bez pliterek...

    Też używam Groundhoga. Ciężko było się przestawić z qmaila na WM
    (osobiscie uważam że najlepszy darmowy reader jaki używałem),
    Groundhog jest "drewniany" ale da się przyzwyczaić.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2012-08-31 08:56:10
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 31.08.2012 00:11, Marek wrote:
    > pisze
    >
    > Też używam Groundhoga. Ciężko było się przestawić z qmaila na WM
    > (osobiscie uważam że najlepszy darmowy reader jaki używałem), Groundhog
    > jest "drewniany" ale da się przyzwyczaić.

    ja używałem dorywczo ale niestety jest mało ergonomiczny
    Marx

  • 14. Data: 2012-08-31 09:50:42
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 30.08.2012 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Najrozsądniejszym wyjściem jest zakup np. Raspberry Pi, postawienie na tym
    > SLRN i łaczenie się po SSH. Serio.

    Popieram.

    Bonusowo z każdego miejsca masz dostęp do "swoich"
    grup, (nie)przeczytanych wątków, killfile, możesz korzystać
    z domu, z pracy, z pociągu, z laptopa, z komórki- i wszędzie
    jest to samo.

    Sam korzystam tak z slrn ze stacjonarki lub lapka w domu,
    z komputera w pracy, z lapka w podróży, a czasem też z E51
    jak widać na załączonych obrazkach.

    https://dl.dropbox.com/sh/rki6qy0y8wx5uba/aPwFA_UEQ0
    /niusy1.jpg
    https://dl.dropbox.com/sh/rki6qy0y8wx5uba/NowB8kABRe
    /niusy2.jpg

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 15. Data: 2012-08-31 10:31:07
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-30 21:57, Marcin Szumilas pisze:
    > Quoted:
    > Trybun (r...@y...com)
    > in news:k1nqc5$aq9$1@node2.news.atman.pl

    > Oprócz tych jest jeszcze PhoNews -- i dla mnie chyba najlepszy z tych
    > trzech.
    >
    > MSz

    Nie słyszałem o nim. Darmowy? Jest do pobrania w Google Play?

  • 16. Data: 2012-08-31 10:38:49
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Najrozsądniejszym wyjściem jest zakup np. Raspberry Pi, postawienie na tym
    > SLRN i łaczenie się po SSH. Serio.

    Używam aplikacji tin przez ssh przy pomocy ConnectBota, calkiem wygodne ;-)

    a.

  • 17. Data: 2012-08-31 10:53:58
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-08-31, o godz. 07:50:42
    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Bonusowo z każdego miejsca masz dostęp do "swoich"
    > grup, (nie)przeczytanych wątków, killfile, możesz korzystać
    > z domu, z pracy, z pociągu, z laptopa, z komórki- i wszędzie
    > jest to samo.

    Wszystko fajnie tylko wymaga to jednej rzeczy - w miarę stabilnego
    dostępu do netu. Tak się składa że w obecne wakacje w weekendy bywałem
    na działce gdzie siedziała rodzina. Tak ze 20-25 km na południe od
    Siedlec. I tam net noszą gołębie. ;-) W efekcie rozmawiać się jako tako
    dało ale transmisja danych (mimo zewnętrznej anteny) czasami była
    dostępna via Orange i T-Mobile. Na terminalu pracować się nie dało -
    akurat dla mnie to jest norma. I nie jest to jedyne miejsce gdzie są
    problemy ze stabilnym netem. To co proponujecie sprawdza się dobrze -
    ale niestety nie zawsze. Dlatego "w terenie" wolę czytnik off-line i
    synchronizację co jakiś czas.

    Zdrówko

  • 18. Data: 2012-08-31 16:18:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dominik & Co pisze tak:

    > https://dl.dropbox.com/sh/rki6qy0y8wx5uba/NowB8kABRe
    /niusy2.jpg

    Jezu jestem w telewizorze :)

    --
    Piotr

  • 19. Data: 2012-09-01 02:10:35
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Trybun (r...@y...com)
    in news:k1psog$73l$3@node1.news.atman.pl

    > Nie słyszałem o nim. Darmowy? Jest do pobrania w Google Play?

    Jest do pobrania, ale właśnie sprawdziłem -- zdaje się że darmowy jest
    tylko do czytania. :)

    Pozdrawiam,
    MSz

  • 20. Data: 2012-09-01 08:19:19
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-09-01 02:10, Marcin Szumilas pisze:
> [...]
    > in news:k1psog$73l$3@node1.news.atman.pl

    > Jest do pobrania, ale właśnie sprawdziłem -- zdaje się że darmowy jest

    Też sprawdziłem - i niestety jest to tylko czytnik pozbawiony funkcji
    wysyłania wiadomości. A płatna wersja raczej nie leży w sferze moich
    zainteresowań.