  • 1. Data: 2012-08-30 14:26:51
    Temat: Rozsadny czytnik news (usenet) pod Androida
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Czy ktos uzywa czytnika news w smartfonie z Androidem i moglby cos polecic?

    Nie potrzebuje obsługi binarek, tylko przejrzysty interfejs, drzewko,
    punkty, killfile itp.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-08-30 15:38:09
    Temat: Re: Rozsadny czytnik news (usenet) pod Androida
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-30 14:26, Maciek pisze:
    > Czesc,
    >
    > Czy ktos uzywa czytnika news w smartfonie z Androidem i moglby cos polecic?
    >
    > Nie potrzebuje obsługi binarek, tylko przejrzysty interfejs, drzewko,
    > punkty, killfile itp.

    Chodzi Ci o czytnik usenetu? Takiego chyba nie ma, jedyne sensowne
    rozwiązanie to korzystanie z usług Google Grups. Wszystkie te aplikacje
    w stylu Android Usenet Reader, Groundhog Usenet Reader itd. to typowy
    groch z kapustą - nie do użytku dla ludzi o słabych nerwach..

  • 3. Data: 2012-08-30 16:06:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 14:26:51 +0200, Maciek napisał(a):

    > Czy ktos uzywa czytnika news w smartfonie z Androidem i moglby cos polecic?
    >
    > Nie potrzebuje obsługi binarek, tylko przejrzysty interfejs, drzewko,
    > punkty, killfile itp.

    Najrozsądniejszym wyjściem jest zakup np. Raspberry Pi, postawienie na tym
    SLRN i łaczenie się po SSH. Serio.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-08-30 16:25:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 15:06:44 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Najrozsądniejszym wyjściem jest zakup np. Raspberry Pi, postawienie na tym
    > SLRN i łaczenie się po SSH. Serio.

    Nie miesci sie w mojej kategorii prostych rozwiazan :)

    I nie bardzo widze sens - zeby w podrozy moc czytac/pisac na niusy...?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2012-08-30 17:04:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 16:25:41 +0200, Maciek napisał(a):

    > Nie miesci sie w mojej kategorii prostych rozwiazan :)
    >
    > I nie bardzo widze sens - zeby w podrozy moc czytac/pisac na niusy...?

    Przejrzyj dostępne na Androida programy (wszystkie trzy OIDP) to zmienisz
    zdanie.

  • 6. Data: 2012-08-30 17:24:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 16:04:41 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Przejrzyj dostępne na Androida programy (wszystkie trzy OIDP) to zmienisz
    > zdanie.

    Az tak zle?

    Rozumiem, ze wszystkie przegladarki "mobilne" typu Opera czy Firefox
    zostaly wykastrowane z obslugi niusow?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2012-08-30 17:32:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 17:24:55 +0200, Maciek napisał(a):

    > Az tak zle?
    >
    > Rozumiem, ze wszystkie przegladarki "mobilne" typu Opera czy Firefox
    > zostaly wykastrowane z obslugi niusow?

    Exactly, deat Watson!

  • 8. Data: 2012-08-30 21:57:31
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Trybun (r...@y...com)
    in news:k1nqc5$aq9$1@node2.news.atman.pl

    > [...] Android Usenet Reader, Groundhog Usenet Reader

    Oprócz tych jest jeszcze PhoNews -- i dla mnie chyba najlepszy z tych
    trzech.

    MSz

  • 9. Data: 2012-08-30 22:31:18
    Od: docktor <d...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Aug 2012 16:32:51 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
    > Exactly, deat Watson!

    Groundhog nie jest taki tragiczny... Do sporadycznego czytania
    powinnien si nada.

    --
    test androida

  • 10. Data: 2012-08-30 22:42:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 22:31:18 +0200, docktor napisał(a):

    > Groundhog nie jest taki tragiczny... Do sporadycznego czytania
    > powinnien si nada.

    Taaaaa... właśnie widzę...