  • 1. Data: 2012-08-30 08:23:22
    Temat: T-mobile abonament po zakonczeniu umowy?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Cwiczyl ktos w praktyce, czy faktycznie, po zakonczeniu okresu umowy
    dalej sa naliczane oplaty zgodnie z regulaminem, tj. uwzgledniajac
    znizki zgodne z podpisana umowa?

    Widze, ze na przedluzeniach bez telefonu znikla taryfa za 19,90 za 120
    minut, co kosztuje obecnie 29,90.

    Poniewaz satysfakcjonuje mnie i wystarcza 120 minut za ta cene,
    polaczone z pakietem za 5 zl (zakupionym kiedys w promocji) na 100 mb
    miesiecznie i za 5 zl. jednym numerem w taryfir rodzinnej, nie skusi
    mnie drozsza taryfa z wymiana telefonu - wole kupic przy przyszlej
    wymianie aparatu nawet na raty telefon luzem.

    No i pytanie ponownie - jesli nie skorzystam z nowego aneksu do umowy,
    stare waruki pozostaja bez zmian i place bezterminowo te same
    pieniadze za ta sama ilosc minut i uslug? Chodzi mi o wypowiedz
    "praktyka" , czy nie stosuja jakis kruczkow, zeby naliczyc wyzsza
    oplate?

  • 2. Data: 2012-08-30 09:41:01
    Temat: Re: T-mobile abonament po zakonczeniu umowy?
    Od: "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

> [...]
    > pieniadze za ta sama ilosc minut i uslug? Chodzi mi o wypowiedz
    > "praktyka" , czy nie stosuja jakis kruczkow, zeby naliczyc wyzsza

    Standardowe pytanie. Co masz napisane w umowie?
    Obstawiam, ze na okres umowy terminowej udzielili Ci jakiegos rabatu na
    abonament, teraz beda chcieli, zebys placil bez rabatu lub podpisal aneks na
    kolejny okres.

  • 3. Data: 2012-08-30 09:52:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Sie, 09:41, "Iksinski"
    <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > abonament, teraz beda chcieli, zebys placil bez rabatu lub podpisal aneks na

    Umowy nie mam pod reka, ale nie sadza, zeby bylo cos innego niz w
    regulaminie promocj

    6. Czas trwania Umowy 6.1. W przypadku zawarcia Umowy w ramach
    niniejszej promocji, zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie
    Usług Telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało, co najmniej przez
    czas oznaczony wskazany na pierwszej stronie Umowy, z zastrzeżeniem §
    3 pkt 1 znajdującego się na jej drugiej stronie, licząc od dnia
    aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas
    nieoznaczony z opłatami abonamentowymi zgodnymi z warunkami promocji w
    ramach niniejszej Oferty, chyba, że jedna ze Stron złoży na 30 dni
    przed jego upływem pisemne oświadczenie o nie przedłużaniu czasu
    Umowy.

  • 4. Data: 2012-08-31 08:58:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Aug 2012 23:23:22 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):
    > Cwiczyl ktos w praktyce, czy faktycznie, po zakonczeniu okresu umowy
    > dalej sa naliczane oplaty zgodnie z regulaminem, tj. uwzgledniajac
    > znizki zgodne z podpisana umowa?

    A umowe czytales ? W Erze zazwyczaj bylo tak "umowa w taryfie XXX, przez
    okres promocji obowiazuja warunki promocji YYY".

    A po zakonczeniu okresu promocji nie obowiazuja.

> [...]
    > pieniadze za ta sama ilosc minut i uslug? Chodzi mi o wypowiedz
    > "praktyka" , czy nie stosuja jakis kruczkow, zeby naliczyc wyzsza

    Era stosowala. Kruczek ? No, tak bym tego nie nazwal. Wyraznie napisane w
    umowie.

    J.