  • 31. Data: 2012-09-10 09:22:53
    Temat: Re: Rozsadny czytnik news (usenet) pod Androida
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 03.09.2012 18:23, tyran wrote:
    > No wlasnie mi najbardziej pasuje ten maly pobor pradu, a mozliwosci
    > wieksze od typowego NASa z linuksem czy routera. I do tego system na
    > karcie SD, ktorymi mozna zonglowac bez obawy o utrate tej wlasciwej
    > konfiguracji.
    możliwości NASa czy routera toto nie ma żadnych, gdyż brak interfejsu
    SATA czy gigabitowego lanu skutecznie go na tym polu dyskwalifikuje.
    System na karcie SD to też żadna zaleta bo równie tanie są pendrive'y, z
    których można bootować większość komputerów.
    Mały pobór prądu to chyba jedyna zaleta. Ale tylko do czasu aż PicoPSU
    nie stanieją. Wtedy np Brazos + PicoPSu + 2GB RAM kładą na łopatki RPI.
    Marx