  • 1. Data: 2012-08-29 14:28:35
    Temat: Mix 25 w T-Mobile
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Szybkie pytanie - czy po wyczerpaniu 25 zl z doladowania w taryie Mix 25 w
    T-mobile znika mozliwosc wykonywania polaczen, czy dzwinic mozna dalej, a
    oplaty sa naliczane po odpowiednieo wyzszej cenie?

    Musze wyposazyc kogos w komorke, a akurat T-mobile mi "daje" :) aparat z
    taka taryfa za "wysluge lat"...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-08-29 14:37:45
    Temat: Re: Mix 25 w T-Mobile
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    et...
> [...]
    >dalej, a
    >oplaty sa naliczane po odpowiednieo wyzszej cenie?

    No nie, nie chce mi sie czytac aktualnego regulaminu, ale to przeciez
    odmiana prepaida.
    Cena stala (mozliwe pakiety), masz srodki na koncie z poprzednich
    doladowan to dzwonisz, nie masz .. nie dzwonisz, albo doladowujesz i
    znow mozesz dzwonic.

    Ten j* demobil tak upiekszyl swoja strone, ze juz podstawowych
    informacji znalezc nie mozna. No nic, widac chca zeby ich opuscic.

    >Musze wyposazyc kogos w komorke, a akurat T-mobile mi "daje" :)
    >aparat z
    >taka taryfa za "wysluge lat"...

    Nie wiem jak teraz, ale na podstawie praktyki z poprzednich lat ... to
    sie raczej nie oplaca. Drogo wychodza te telefony. Sprawdz dokladnie
    wszystko, w tym i ceny polaczen.

    J.

  • 3. Data: 2012-08-29 15:48:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Aug 2012 14:37:45 +0200, J.F napisał(a):

    > Nie wiem jak teraz, ale na podstawie praktyki z poprzednich lat ... to
    > sie raczej nie oplaca. Drogo wychodza te telefony. Sprawdz dokladnie
    > wszystko, w tym i ceny polaczen.

    LG Swift costam za 1 zl i bodajze 30 doladowan po 25 zl czy moze 35
    doladowan za 25 zl...? W kazdym razie do wykorzystania w ciagu 2-3 lat.

    Nie dosc, ze na stronie nic nie ma, to jeszcze "konsultanci" klepia z
    kartki i stracilem cierpliwosc...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-08-29 16:22:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >LG Swift costam za 1 zl i bodajze 30 doladowan po 25 zl czy moze 35
    >doladowan za 25 zl...? W kazdym razie do wykorzystania w ciagu 2-3
    >lat.

    Pewnie "mix na liczbe doladowan" - nie wiem ile zamierza uzywac, ale
    moze szybciej
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/mix/na_liczbe_doladowan/rozmowy_#

    Tylko jak spojrzysz - mowimy o kwocie razem ok 750zl, a rozmowy w tej
    taryfie sa po 39gr.
    Jak znajdziesz tansza oferte na rozmowy, np w mbanku, to mozesz
    zaoszczedzic ze 30% tej kwoty, czyli jakies 250zl mniej wydasz.

    No dobra, swifta L3 za tyle nie kupisz, trzeba tez wydac na internet,
    to sie rachunek splaszcza.

    W normalnym cenniku na 30x25 doladowan ten telefon stoi 149zl, wiec
    razem juz ok 400 ... i za tyle mniej wiecej jest dostepny na rynku :-)

    Moze zwykly abonament ? Albo "na karte" i
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/karta/max_500
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/karta/zwrot_pieniedzy

    J.

  • 5. Data: 2012-08-29 17:30:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Aug 2012 16:22:32 +0200, J.F napisał(a):

    Albo "na karte" i
    > http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/karta/max_500
    > http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/karta/zwrot_pieniedzy

    Tylko ze w tych ofertach obowiazuja chyba taryfy z Tak-Tak, czyli zdaje sie
    59 gr./min.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2012-08-29 18:08:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    ferta/karta/zwrot_pieniedzy

    >Tylko ze w tych ofertach obowiazuja chyba taryfy z Tak-Tak, czyli

    w pierwszej "Niniejsza Oferta dostępna jest dla Użytkowników Tak Tak -
    T-Mobile na kartę* korzystających z taryfy ,,Happy", ,,Nowy Tak Tak",
    ,,Tak Tak Hot" lub ,,Hot""

    A w Hot masz 29gr/min. Ale bez tanich pakietow do sieci. Za to z
    podwojnym doladowaniem. Ktore generalnie nie dziala. Ale pozwala na
    darmowy internet.

    Innymi slowy - kazdy musi sobie sam poszukac :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-08-29 20:14:45
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 29 Aug 2012 14:28:35 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Szybkie pytanie - czy po wyczerpaniu 25 zl z doladowania w taryie Mix 25 w
    >T-mobile znika mozliwosc wykonywania polaczen, czy dzwinic mozna dalej, a
    >oplaty sa naliczane po odpowiednieo wyzszej cenie?

    No przecież mix polega na tym że możesz dzwonić do wysokości środków
    to chyba logiczne jest, nie masz kasy na koncie to nie dzwonisz,
    proste.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-08-29 23:36:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Aug 2012 20:14:45 +0200, dizel napisał(a):

    > No przecież mix polega na tym

    A skad mam wiedziec? Ja tam mam abonament...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio