-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rozrząd w Punto mk1, wymieniać?
Date: Sun, 17 Jan 2010 09:46:17 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 21
Message-ID: <hiuis1$18af$1@news.mm.pl>
References: <hit50m$ej8$1@inews.gazeta.pl> <hit5li$ulk$1@news.mm.pl>
<hit3mc$r6q$1@news.vectranet.pl> <hitjuj$2pjl$1@news.mm.pl>
<hitmfo$gv5$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 81.190.107.181
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1263718081 41295 81.190.107.181 (17 Jan 2010 08:48:01 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jan 2010 08:48:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hitmfo$gv5$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2247746
[ ukryj nagłówki ]Rabbit McCroolick pisze:
> Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:hitjuj$2pjl$1@news.mm.pl...
>
>
>> Co do 4 lat nie jestem pewien, a i to mozna powiedzmy naciagnac. Przebieg
>> wazniejszy.
>
> Oj nie byłbym tego taki pewny. Mówię to jako ktoś, kto po strzale paska w
> Palio marzł przez dwie godziny przy -15 w oczekiwaniu na pomoc drogową. W
> nim też jeszcze limit przebiegu do wymiany paska nie minął, tyle, że
> poprzednio był wymieniany jakieś 7 lat wstecz...
>
>
Napisalem, ze nie jestem pewien co do ilosci lat. Jak to faktycznie 4
lata sa to wiadomo, ze nciagniecie nie oznacza kolejncyh 6 lat tylko
moze z rok albo dwa lata wiecej.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.10 11:05 marjan
- 17.01.10 11:26 Tomasz Pyra
- 17.01.10 11:32 Adam Franik
- 17.01.10 11:52 marjan
- 17.01.10 13:45 Tomasz Pyra
- 18.01.10 15:38 krzysiek82
- 18.01.10 15:39 krzysiek82
- 18.01.10 15:40 krzysiek82
- 18.01.10 21:49 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów