eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozruch i ladowanieRe: Rozruch i ladowanie
  • Data: 2018-02-28 18:36:14
    Temat: Re: Rozruch i ladowanie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu .02.2018 o 18:17 Adam <a...@p...onet.pl> pisze:


    > Swego czasu oglądałem kilka Peugeotów 206, z różnymi silnikami.
    > Pamiętam, że w niektórych na wolnych obrotach bilans energetyczny był
    > ujemny.

    Jak bilans ujemny to pewnie regulator do wymiany.
    W każdym aucie które miałem do tej pory (łącznie z Tico) na wolnych
    obrotach było zawsze 13,8-14,4V.

    Wg moich zgrubnych szacunków wystarczą 2-3 min do uzupełnienia ładunku
    pobranego na rozruch.
    Inna sprawa, że nowym aucie zaraz po rozruchu może być spore zużycie o
    którym kierowca nie wie: np. świece żarowe mogą dalej działać lub w module
    klimatyzacji włączy się grzałka o mocy 1-1,5kW.
    Ale z drugiej strony jak są dodatkowe odbiory to i alternator mocniejszy -
    zamiast 90A będzie dawał 150A lub nawet 230A.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: