eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozruch i ladowanieRe: Rozruch i ladowanie
  • Data: 2018-02-28 22:42:32
    Temat: Re: Rozruch i ladowanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 28 Feb 2018 18:59:34 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > W dniu .02.2018 o 18:43 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:
    >
    >
    >> Chyba że auto nowoczesne i projektowane przez księgowych
    >> a nie przez inżynierów. Klimatyzacja na prąd, wspomaganie kierownicy
    >> na prąd i przy manewrach parkingowych prądu braknie.
    >
    > Ale aż tak, że napięcie spada poniżej 12,6V?
    > Raczej "światła przygasają" a to może oznaczać, że wspomaganie ciągnie
    > właśnie 80A i na wolnych obrotach napięcie spadło z 14 do 13V.

    Chwilowo może spaść nisko.
    U mnie np. alternator 120A, a samo wspomaganie potrafi pociągnąć szczytowo
    150A.
    Jak się do tego doliczy jeszcze wszystkie pozostałe odbiorniki, to się może
    okazać ża akumulator musi dorzucić ładnych kilkadziesiąt amperów w takich
    chwilach.

    A to może oznaczać 12V, albo i nawet mniej jak akumulator już nienowy.

    Tylko tu założenie jest takie że wspomaganie kierownicy takie obciążenie
    generuje tylko przez krótki czas manewrów na parkingu, to można prąd brać
    na kredyt z akumulatora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: