eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozruch i ladowanieRe: Rozruch i ladowanie
  • Data: 2018-02-28 21:32:41
    Temat: Re: Rozruch i ladowanie
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 28.02.2018 o 18:43, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Wed, 28 Feb 2018 08:18:37 -0800 (PST), Majka napisał(a):
    >
    >> 3. Czy to prawda, że prędkość obrotowa nie ma wpływu na prąd ładowania,
    > W porównaniu z starym rozwiązaniem z prądnicą, alternator daje
    > wystarczająco dużą moc by ładować aku już przy obrotach biegu jałowego.

    Prawda

    >
    > > że zawsze alternator/prądnica "produkuje" prąd ok 14V?
    > Napięcie na wyjściu alternatora jest skutkiem działania elektronicznego
    > układu regulacji napięcia ładowania który jest tak skonstruowany że
    > zapewnia napięcie ładowania odpowiednie dla chwilowego stanu
    > akumulatora. Kiedy aku jest rozładowany, alternator podaje niższe
    > napięcie, kiedy aku jest naładowany, alternator zapewnia wyższe napięcie
    > itd aż do napięcia określonego przez producenta jako maksymalne napięcie
    > naładowania czyli 14-14,5V. Przy czym cały czas regulator pilnuje by
    > prąd łądowania nie przekroczył właściwego dopuszczalnego.
    >

    Bzdura

    --
    Kaczin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: