  • Data: 2009-06-01 06:45:05
    Temat: Re: Różnica między kamerami z HDD a "na kartę"
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 01 Jun 2009 01:54:51 +0200, Adam Dybkowski wrote:

    >:-o Dlaczego snujecie domysły, zamiast po prostu zajrzeć do
    >dokumentacji? Mowa była o transmisji obrazu przez kabel HDMI. Tam
    >kompresji nie ma, jest nawet nadmiarowe kodowanie (8b->10b)

    A bo to jestes pewien co od tego czasu wymyslili ? Szczegolnosci w
    dobie szalejacych DRM ?

    >zabezpieczające w pewnym stopniu przed błędami.

    Ale tez powodujace efekty zblizone do powyzej opisanych - bez
    kwadratow.

    >A jeżeli coś się zaczyna
    >rozlatywać przy naprawdę słabym kablu i dużej odległości - to
    >przekłamywane są pojedyncze piksele,

    Wieksza stopa bledow i bedzie snieg :-)

    >co przy odświeżaniu 50 Hz jest nie do zauważenia.

    A swoja droga - co robia jak im sie "suma kontrolna" nie zgadza ?
    Zostawiaja sobie dane z poprzedniego obrazu ?

    >Polecam lekturę:
    >http://dybkowski.net/download/hdmi_spec_1.3_gm1.pdf

    Tak swoja droga to jakie czestotliwosci sa w tym kablu ?
    Bo wychodzi mi 3.4Gb/s, jeszcze troche a nie bedzie kabla tylko rurki
    :-)

    J.