  • Data: 2017-12-27 22:45:49
    Temat: Re: Rozlutownica potrzebna
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-26 o 18:39, Marek S pisze:

    > Koniecznie.
    > Bo dziwi mnie dlaczego producenci nie rozwiązali tego pozornie błahego
    > problemu. Zapewne jest coś o czym nie wiem o mechanizmie zapychania ale
    > z drugiej strony wspomniany Hakko twierdzi, że poradził sobie z nim i to
    > bez kosmicznej technologii. Zwykłą piłą :-)

    A powiedzcie mi, z czego ta rurka jest zrobiona?

    Może jakiś metal kiepsko przewodzący? Wtedy wystarczyło by może wymienić
    rurkę na wykonaną z lepiej przewodzącego materiału: jakieś srebro, stopy
    miedzi?
    Albo iść inną drogą: rurkę powlec warstwą chromu lub innego dziadostwa,
    do którego cyna czuje awersję ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam