  • Data: 2017-12-30 10:59:31
    Temat: Re: Rozlutownica potrzebna
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-29 o 23:22, Marek S pisze:

    > Wkurzające jest to, że 1500zł, a nawet dużo więcej trzeba dołożyć aby
    > zniwelować (celowe?) błędy projektowe w banalnie prostym technologicznie
    > urządzeniu.
    >
    > U mnie korekta ich okazała się banalna - rozlutownica przestała się
    > zapychać. Ale nawet jeśli zabieg ten jest banalny, to nie usprawiedliwia
    > zaniedbania.

    Ten DIC/Denon SC-7000Z też nie jest taki super.
    Nie wiem skąd ta cena, ale pewnie dlatego, że dawno dawno temu nie było
    i tak nic innego za bardzo do kupienia.
    Mój Denon ma już te 15 lat chyba (numer telefonu do Renexa na nim jest
    jeszcze 6-cyfrowy) i na początku sporo służył w serwisie, teraz
    sporadycznie go używam. Mieliśmy 5 sztuk.
    Problemem oprócz wspomnianych filców były padające pompki.
    Stąd zadałem pytanie jak się ma ten np ZD-8915 do DIC'a bo jak mi padnie
    znowu pompka to się będę zastanawiał gdzie te 3 stówki włożyć.
    Poza tym nadmuch gorącego powietrza chyba tylko do przedmuchania rurki
    się nadaje. Więcej hałasu niż wydajności. Po co więc to stopniowanie
    nadmuchu? Dokupiłem prostą stację na gorące powietrze typu 858D z
    grzałką w rączce i daje spokojnie rady a kosztuje grosze.
    Jeden niezaprzeczalny plus - DIC jest kompaktowym pistoletem nie
    zajmującym miejsca na stole.

    --
    Irokez