  • Data: 2017-12-27 23:52:59
    Temat: Re: Rozlutownica potrzebna
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-27 o 23:12, Marek S pisze:
    > (...)
    >
    > Ok, zapytam NASA czy mi to zrobią :-D

    E, tam.
    Już w podstawówce bawiłem się elektrolizą. Vide klasyczny zestaw:
    "Między zabawą a chemią" oraz "Między zabawą a fizyką".

    Lata temu, za czasów Rubinów, przez pewien czas miałem dodupny odsysacz.
    Nie ten typowy, polski, z teflonowym fiutkiem, tylko z metalowym.
    Smarowałem gada jakimś kremem Nivea czy czymś w tym rodzaju (stare
    mleczko do opalania?). Po takim zabiegu przez pewien czas nie miał śpika.

    Dla informacji:
    Były to czasy, że lutowało się z Aspiryną (bo kalafonii nie było), a
    różnoraki sprzęt się nie kupowało, tylko "zdobywało" przez znajomości.
    Czasem w przeróżnych miejscach, typu kupno Radmora w sklepie GS z
    widłami i nawozami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam