  • Data: 2022-06-03 19:02:17
    Temat: Re: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2022 o 17:38, ii pisze:
    [...]
    > Mnie się nie pali, ale niemal od ręki zrobiłem coś co Ty musiałeś
    > dostać.

    Odwrotnie. Ja dostałem od ręki a ty musiałeś dziubać i w sumie bez skutku :]

    > Nie musiałem do tego instalować żadnego podejrzanego softu.

    Ja też nie musiałem ale sobie zainstalowałem dla wygody. Inna sprawa że
    nie wiedzę tutaj czegoś podejrzanego, raczej odwracanie kota ogonem.

    > Mogłoby nawet działać, gdyby nie to, że akurat trochę więcej prądu
    > pobiera niż mi się wydawało. Właściwie to nadal można się zastanawiać
    > dlaczego rozładowało aku bo jakoś tracker nie rozładowuje a swoje musi
    > pobierać.

    Zawsze tyle pobiera. Jeśli dodatkowo chcesz mieć wysyłanie do Netu z
    każdego miejsca to trzeba jeszcze jakiś router zasilać.

    > A przede wszystkim, ja mogę to nadal rozwijać np. w kierunku
    > użycia LoRy, której moduł mam już na płytce. Czyli nie dość, że mam
    > możliwość potencjalnego rozwoju to jeszcze zdobyłem doświadczenie.

    Doświadczenie zdobyłem wieki temu a nie chciało mi się dłubać, wolałem
    gotowca bo szybciej i bez problemów. Jeśli najdzie mnie ochota to nadal
    mam możliwość podziubania (nie widzę jednak sensu) ale co najważniejsze,
    JUŻ mam działający moduł, którego nie posiadasz. Inaczej: siedzę na
    brzegu i paczę jak płyniesz i się topisz/pogrążasz :)

    > I kto
    > tu jest w d..e.

    Ciągle Ty. Ja mam i mi działa, Ty masz ale nie działa i próbujesz
    odwracać kota ogonem :]

    Sorry, zawsze wygrywam :]

    --
    LordBluzg(R)??