  • Data: 2022-06-03 21:54:47
    Temat: Re: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2022 o 21:14, ii pisze:
    [...]
    > Skutek jest.

    Tylko negatywny a nie zamierzony w sensie że nie spełnia minimów :]

    > Logowanie numerem telefonu? Udostępnianie lokalizacji? Dostęp do
    > kontaktów? Takie standardy dla frajerów.

    Musiałem założyć okulary bo TAKIEJ bredni dawno nie czytałem.
    Jakiem numerem? Pojebało? Jakiej lokalizacji? Pojebało? Jakich
    kontaktów? Pojebało?

    Pojebało Cię w 100% :]

    Uwielbiam takich nieoczytanych, nieogarów, którzy sami sobie kopią dołek
    i publicznie pokazują swoją niewiedzę :D

    > A chcę? Tak wywnioskowałeś z moich artykułów? Czy może sobie ubzdurałeś?

    To jak realizujesz/chcesz powiadomienie? Gołębiem pocztowym, przez
    sendmaila? :D

    > Ja czytam jakieś twoje bzdury o używaniu Supli jak wyraźnie podałem inne
    > założenia. Czytać nie umiesz? Czy całkiem pop..ło?

    > Jak wyżej.

    Tak, zawsze wygrywam :]

    --
    LordBluzg(R)??