  • Data: 2022-06-03 17:38:59
    Temat: Re: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego ja wziąłem gotowca, żeby nie tracić czasu na dłubaninę.
    > Dłubaninę zawsze można sobie zrobić na boku a gotowiec działa i pilnuje.
    >
    > Ty widzę jesteś z tego sortu, że jak się pali to kopiesz studnię :]

    Mnie się nie pali, ale niemal od ręki zrobiłem coś co Ty musiałeś
    dostać. Nie musiałem do tego instalować żadnego podejrzanego softu.
    Mogłoby nawet działać, gdyby nie to, że akurat trochę więcej prądu
    pobiera niż mi się wydawało. Właściwie to nadal można się zastanawiać
    dlaczego rozładowało aku bo jakoś tracker nie rozładowuje a swoje musi
    pobierać. A przede wszystkim, ja mogę to nadal rozwijać np. w kierunku
    użycia LoRy, której moduł mam już na płytce. Czyli nie dość, że mam
    możliwość potencjalnego rozwoju to jeszcze zdobyłem doświadczenie. I kto
    tu jest w d..e.