-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rozkodowanie kluczyka?
Date: Sat, 12 Feb 2011 16:38:26 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 22
Message-ID: <ij69hj$ntg$1@news.onet.pl>
References: <ij682c$v8b$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.231.3.183
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1297525107 24496 109.231.3.183 (12 Feb 2011 15:38:27 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Feb 2011 15:38:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <ij682c$v8b$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349761
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-12 16:13, Tata pisze:
> Toledo II 1999 r. Dzisiaj (12.02.2011) jeździłem w kilka miejsc po
> mieście, "gasiłem" i "zapalałem" silnik i było OK. Podczas ostatniego
> postoju unieruchomiłem silnik i po 20 minutach silnik "odpalił", ale
> zaraz zakończył pracę. Kontrolka kluczyka nie zgasła, tylko zaczęła
> "mrugać". Kilkukrotne próby uruchomienia silnika kończyły się
> niepowodzeniem, kontrolka "mrugała" za każdym razem. Kluczyk wyczyściłem
> specjalnym płynem i jest wręcz jałowy biologicznie. Przyjechał mechanik
> z komputerem, usunął błąd i stwierdził, że rozkodował się komputer
> samochodu. Po przyjeździe pod dom kontrolka raz gaśnie, raz "mruga"
> ochoczo. Jaki jest powód niesprawności i jak go trwale usunąć? Przecież
> jak coś takiego przytrafi się w trasie, to tylko laweta za kilkaset zł,
> a tego bardzo chciałbym uniknąć. Pytania precyzujące mile widziane.
Wywalić immobiliser, 100% skuteczność ;)
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.11 12:18 nom
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów