  • 21. Data: 2011-02-19 14:32:07
    Temat: Re: "Rozgrzewanie akumulatora" - prawda czy fałsz?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-19 13:38, Olo pisze:

    > od lat wiadomo, że promieniowanie jonizujące, wytwarzane przez komórkę,
    > ładuje akumulator w samochodzie dlatego zawsze gdzieś dzwonię podczas
    > jazdy i prowadzę długie rozmowy - podwójne ładowanie (z ang. dabl blasta)
    >
    > ;)

    Dlatego zakazali uzywania komorek w czasie jazdy, albo zestaw
    glosnomowiacy, bo podobno zbyt dlugie trzymanie blisko glowy moze
    usmazyc mozg, jak mikrofalowka (to samo tyczy sie glowki)

    ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 22. Data: 2011-02-19 21:15:21
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2011-02-19 12:24, jerzu pisze:

    > Dlatego po pijaku trzeba walić bez gumy.

    No chyba że założy się magnetyzer pierścieniowy na "przewód"...

    Arkady

  • 23. Data: 2011-02-20 11:12:13
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    > piszesz tak jakby w akumulatorze mieszkały skrzaty co trzeba "obudzić"
    > żeby pokręciły dynamem trochę... magnetyzer na przewody WN już zakupiłeś?
    > :)

    inną sprawą jest teoretyzowanie, a inną praktyka.
    To ze występuje takie zjawisko nie znaczy, ze w praktyce je stosuje albo, ze
    sie przyjade.

    Jak auto ma nie odpalić, to nie odpali, a jak ma odpalić to odpali - bez
    wzglęu na skrzaty. Istotą zaganienia jest co innego. Proces chemiczny
    uwalniania energii w ekumulatorze ma jakąś szybkość działania, ktora wraz ze
    spadkiem temperatury zewnętrznej spada. End of teory

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 24. Data: 2011-02-20 11:14:18
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Maikok" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > i o dziwo
    > silnik zaskoczył - z ledwością, ale zaskoczył.
    > Nie wiem czy to w wyniku "rozgrzania", ale skutek był pozytywny.
    > W czasie rozmów telefonicznych akumulator "obudzil się".

    Nie akumulator sie obudził, a w czasie tych kilku wczesniejszych obrotów
    silnikiem paliwo dostało sie już tam gdzie trzeba a później wystarczyła już
    tylko iskra...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 25. Data: 2011-02-20 12:27:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Feb 2011 11:14:18 +0100, Kuba (aka cita) wrote:

    >Nie akumulator sie obudził, a w czasie tych kilku wczesniejszych obrotów
    >silnikiem paliwo dostało sie już tam gdzie trzeba a później wystarczyła już
    >tylko iskra...

    I trzy proby nie wystarczyly, i wczesnie nie trzeba bylo tak dlugo
    krecic ?

    J.

  • 26. Data: 2011-02-20 17:53:04
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > I trzy proby nie wystarczyly, i wczesnie nie trzeba bylo tak dlugo
    > krecic ?

    Jeśli to benzyna to może być logiczne. Wlał wcześniej paliwo do cylindrów,
    chwilę poczekał na odparowanie i zaskoczyło. Odpalałem tak silnik na
    denaturat :) Wlać do kolektora, odczekać chwilę, odpalić :)
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

  • 27. Data: 2011-02-21 09:59:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-02-19 01:28, *"Rafał \"SP\" Gil"* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    k_zapalac_auto_na_mrozie_.html

    c-samochod-na-mrozie-poradnik

    > Jezusiku - tam piszą, że denaturat/alkohol niszczy gumę...

    Nie nerwuj się tak :) - gumki są zrobione z syntetycznego lateksu ;) -
    powinny wytrzymać.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l