  • 1. Data: 2011-02-18 17:46:40
    Temat: jaki olej do astry II 1,7 diesl
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Hej
    Jak olej bysciepo polecali? Syntetyk, polsyntetyk?Auto z 2007 roku

  • 2. Data: 2011-02-18 18:59:55
    Temat: Re: jaki olej do astry II 1,7 diesl
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    Uzytkownik "mk" <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Hej
    > Jak olej bysciepo polecali? Syntetyk, polsyntetyk?Auto z 2007 roku
    >
    > Pozdrawiam

    Ile przejechane, miasto, trasa, jaki wczesniej olej byl lany i ile bierze
    jesli wiadomo ?

    sz.

  • 3. Data: 2011-02-18 19:23:58
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    On 02/18/2011 12:59 PM, szufla wrote:
    > Uzytkownik "mk"<h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Ile przejechane, miasto, trasa, jaki wczesniej olej byl lany i ile bierze
    > jesli wiadomo ?
    >
    > sz.

    przejechane 120 tys.nie mam pojecia jaki byl wczesniej.

  • 4. Data: 2011-02-18 19:24:13
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2011-02-18 19:24:26
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2011-02-18 19:51:26
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > przejechane 120 tys.nie mam pojecia jaki byl wczesniej.

    No to nie wiesz, ile przejechane. Diesel, wiec ma 112-120 tys, benzynowy
    mialby 97-102 tys :)

    Lej ten, który zaleca producent.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2011-02-18 21:42:19
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > przejechane 120 tys.nie mam pojecia jaki byl wczesniej.

    Jesli wszystko chodzi jak nalezy to lalbym syntetyka.

    sz.