  • 1. Data: 2011-02-18 17:31:35
    Temat: Moze ktos mi to skatalogowac? Etka Seat
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    potrzebuje nr seryjnego lub onzaczenia
    dyszy wtryskiwaczy do Seata IBIZA rok 2000
    silnik 1.6 ALM 75KM

    wg informacjo od sprzedawcy jest to 6E0 955 986 B
    nawet konsultowal to z ASO
    ale wygladaja one calkowicie inaczej, oczywiscie nie pasuja

    jak ktos ma dostęp do ETKi lub czegos podobnego...

  • 2. Data: 2011-02-18 17:33:38
    Temat: Re: Moze ktos mi to skatalogowac? Etka Seat
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/02/2011 16:31, Kris wrote:
> [...]
    > ale wygladaja one calkowicie inaczej, oczywiscie nie pasuja
    >
    > jak ktos ma dostęp do ETKi lub czegos podobnego...

    Jesli do wieczora nic nie wymyslisz, odezwij sie na gg: 5004286, mam
    dostep do ETKA.

    Kamil

  • 3. Data: 2011-02-18 22:27:13
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-18 17:33, Kamil pisze:
    > 6E0 955 986 B
    jest kuźwa znaczna różnica: pomiędzy spryskiwaczem (szyby) a
    wtryskiwaczem (jednopunktowym) :D

  • 4. Data: 2011-02-18 22:30:48
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "scob" <9...@t...pl> napisał w wiadomości
    > jest kuźwa znaczna różnica: pomiędzy spryskiwaczem (szyby) a wtryskiwaczem
    > (jednopunktowym) :D

    ta podanie silnika zmylilo i zle naprowadzilo pytajacych
    moja wina

    nie mniej jednak nie mam jeszcze wlasciwego oznaczenia wtryskiwaczy do szyb
    help

  • 5. Data: 2011-02-19 21:02:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-18 22:30, Kris pisze:

    > nie mniej jednak nie mam jeszcze wlasciwego oznaczenia wtryskiwaczy do szyb

    W końcu szukasz dyszy wtryskiwacza czy spryskiwacza?

    Wtryskiwacz to urządzenie rozpylające paliwo, spryskiwacz to urządzenie
    do spłukiwania szyby.

    Jeżeli chodzi o spryskiwacz szyby, to jest pytanie której szyby i czy z
    podgrzewaniem czy nie.

    Bo ten numer co podałeś jest przedniej szyby z podgrzewaniem.
    Jeżeli szukasz przedniej szyby bez podgrzewania, to numer 6E0-955-985-B.

  • 6. Data: 2011-02-20 16:02:37
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Bo ten numer co podałeś jest przedniej szyby z podgrzewaniem.
    > Jeżeli szukasz przedniej szyby bez podgrzewania, to numer 6E0-955-985-B.

    czyli podgrzewaniem szyby z nawiewu tak ?
    bo generalnie nie pasuje ten spryskiwacz
    chyba wymontuje z pod maski wlasciwy i spojrze
    bo odnosze wrazenie iz w katalogu jest blad, albo wielu sprzedajacych po
    prostu sie myli
    gdyz po raz 2 dostaje juz niewlasciwy spryskiwacz do szyby

  • 7. Data: 2011-02-20 16:13:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-20 16:02, Kris pisze:

    > czyli podgrzewaniem szyby z nawiewu tak ?

    Prawdę mówiąc nie wiem - spojrzałem tylko do katalogu.
    Podgrzewanie dyszy spryskiwacza zazwyczaj jest elektryczne - po prostu
    do dyszy doprowadzony jest prąd, a sama dysza owinięta jest małą grzałką.

    Sprawdź więc czy do Twojego doprowadzona jest tylko rurka z płynem, czy
    też przewody elektryczne do grzałki.

  • 8. Data: 2011-02-20 17:36:06
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

> [...]
    > dyszy doprowadzony jest prąd, a sama dysza owinięta jest małą grzałką.
    >
    > Sprawdź więc czy do Twojego doprowadzona jest tylko rurka z płynem, czy

    nie jest podgrzewana, jest dostarczany tylko plyn do spryskiwaczy

  • 9. Data: 2011-02-20 18:19:29
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    z spryskiwacza wynika 3B0 955 985 C
    vd2
    pa6-m304

    moze to troche pomoze

  • 10. Data: 2011-02-20 19:06:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-20 18:19, Kris pisze:
    > z spryskiwacza wynika 3B0 955 985 C
    > vd2
    > pa6-m304
    >
    > moze to troche pomoze

    No więc zdecydowanie potrzebujesz części 3B0 955 985 C :)

    W katalogach jak widać różne dziwne rzeczy można znaleźć i dlatego
    najlepiej zacząć od zdemontowania części oryginalnej i przeczytania co
    na niej jest napisane.