  • Data: 2012-11-28 20:12:45
    Temat: Re: Rozdzielczosc myszki do obrobki zdjec
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyłączasz to - masz liniowo.

    Faktycznie. Stosowałeś tą opcję? Praktycznie bezużyteczna z powodu braku
    możliwości dostosowania jej do rozdzielczości myszy, rozdzielczości
    ekranu a i indywidualnych preferencji. Zapomniałem o jej istnieniu. Mysz
    zachowuje się absurdalnie (przynajmniej Logitech Revolution).
    Spowalniasz mysz = spowalniasz przyspieszenie. Przy grafice małe i
    precyzyjne ruchy są wymagane. Skok do wyboru opcji (u mnie na drugim
    monitorze) powinien być skokiem a nie przesuwaniem myszy do końca
    podkładki, podniesieniem jej i położeniu jej na początku podkładki i
    kontynuowaniu przesuwania.