  • Data: 2012-11-28 20:51:12
    Temat: Re: Rozdzielczosc myszki do obrobki zdjec
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-28, mt <f...@i...pl> wrote:
    > Mam wrażenie, że to jednak Ty nie korzystałeś, albo nie próbowałeś
    > kombinacji różnych ustawień. Przy włączonej precyzji wskaźnika na wolne
    > przejechanie kursorem z jednego końca monitora na drugi potrzebuję ok.
    > 15 cm ruchu myszą po podkładce, jeżeli zrobię to samo przy gwałtownym
    > ruchu myszki, to wystarczy już ok. 3 cm jej ruchu po podkładce (szybkość
    > wskaźnika w windowsie ustawiona na jedną kreskę poniżej najszybszego).

    To się właśnie nazywa akceleracja. Po wyłączeniu akceleracji kursor
    pokonuje taki sam dystans na ekranie niezależnie od szybkości ruchu
    ręką (tzn. reakcja jest liniowa).

    15cm to bardzo dużo. Albo odrywasz rękę od blatu albo masz naprawdę
    ogromne dłonie. Ja na pokonanie całego ekranu potrzebuję od 2 do 6 cm.
    Ustawienia w sofcie Logitech: acceleration: low, speed: 4/10.

    pozdrawiam,
    PK