  • Data: 2012-11-28 21:34:51
    Temat: Re: Rozdzielczosc myszki do obrobki zdjec
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-28 21:20, Marek pisze:

    > Próbowałem wielu. Dla mnie SetPoint (mimo swojej narastającej
    > wadliwości) w tym względzie jest rewelacyjny. Ruch myszy wydaje się
    > zgrany z oczekiwaniami. Do tego mam poligon doświadczalny całkiem
    > niezły: rozdzielczość pulpitu w poziomie wynosi 3840px. W tak
    > ekstremalnych warunkach kursor myszy może być bardzo precyzyjny ale
    > jednocześnie ruch myszy do połowy podkładki może przemieścić kursor w
    > skrajne pozycje. Tego nie potrafię uzyskać na gołym systemie.

    Wiesz, "połowa podkladki" to odległość dość względna ;) Jak pisałem, na
    "gołym" systemie jestem w stanie przenieść kursor z jednego końca na
    drugi na dystansie od ok. 3 do kilkunastu cm, w zależności od prędkości
    poruszania myszą, więc pomnóż to sobie razy 2 (*ja mam 1920 w poziomie)
    i Ci wyjdzie, że potrzeba ok. 7 cm aby przenieść kursor przez dwa
    monitory przy jednocześnie dużej precyzji wskaźnika dla wolnych ruchów
    myszą.

    --
    marcin