  • Data: 2012-11-28 21:20:59
    Temat: Re: Rozdzielczosc myszki do obrobki zdjec
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-28 20:39, mt pisze:

    > Mam wrażenie, że to jednak Ty nie korzystałeś, albo nie próbowałeś
    > kombinacji różnych ustawień.

    Próbowałem wielu. Dla mnie SetPoint (mimo swojej narastającej
    wadliwości) w tym względzie jest rewelacyjny. Ruch myszy wydaje się
    zgrany z oczekiwaniami. Do tego mam poligon doświadczalny całkiem
    niezły: rozdzielczość pulpitu w poziomie wynosi 3840px. W tak
    ekstremalnych warunkach kursor myszy może być bardzo precyzyjny ale
    jednocześnie ruch myszy do połowy podkładki może przemieścić kursor w
    skrajne pozycje. Tego nie potrafię uzyskać na gołym systemie.