  • Data: 2017-10-09 09:38:39
    Temat: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 9 Oct 2017 07:26:31 +0200, Shrek napisał(a):

    > NIe dlatego - zresztą mają siebie na wzajem po lewej.

    Przeczytaj w końcu ustawę, art 25.1 i dowiesz się dlaczego jak się skręca w
    lewo, to trzeba ustąpić jadącemu prosto

    > No dobrze - i ktoś wjechał na czerwonym z prawej.

    > winny ten co na zielonym wjechał bo pierwszeństwa nie ustąpił

    A masz Ty w ogóle prawo jazdy?
    Winny zderzenia jest ten co pomimo zakazu (sygnału czerwonego) wjechał na
    skrzyżowanie.

    > W Karakowie też nie stał przy jezdni tylko przy chodniku obok jeddni.

    Ktoś mógł go sobie nawet na środku rzeki postawić.
    Nie zmienia to faktu że jest to uznakowanie zgodne z przepisami, mające
    konkretne znaczenie.
    Nie rozumiałeś go, wrzuciłeś jako przykład nie wiem czego...