  • Data: 2017-10-08 15:51:09
    Temat: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2017 o 14:39, Akarm pisze:

    > Oczywiście!
    > Jak on śmiał jechać zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym? Jego wina!

    To nie do końca tak. PoRD nakazuje podjęcie działań do powstrzymania się
    od ruchu włacznie w celu unikniecia kolizji. Ten tu kozak wyglądał jak
    typowy "kamerzysta z polskich dróg" - jestem w prawie to przypiedolę:)
    Oczywiście nikt go nie uzna winnym dopóki nie przypierdoli w kogoś kto
    ma lepsze znajomości, ale jednak prawo nie zezwala na bezkrytyczną jazdę
    na kolizję.

    No a robić to na dwóch kółkach - tu się zgadzam z przedpiscą - jednak
    trzeba być kretynem, żeby w imię udowadniania swoich racji iść na
    kolizję z puszką rowerem

    Shrek