  • Data: 2017-10-08 21:57:43
    Temat: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-10-08 14:39, Akarm wrote:

    > Oczywiście!
    > Jak on śmiał jechać zgodnie z Prawem o Ruchu Drogowym? Jego wina!

    > Karygodne! Bezczelnie jechał mając zielone światło. Ewidentne wymuszenie.

    No rozumiem, ze jak masz zielone i na środku drogi masz jakiś pojazd (np
    nie zdążył zjechać ze skrzyżowania) to nic nie robisz i w niego walisz
    (choć mogłeś zwolnic lub zatrzymać się) po czym stwierdzasz, ze miałeś
    zielone.

    Tak to widzisz?

    Pewnie gliniarz przyzna ci racje. Ale jak są świadkowie i lub monitoring
    to już może to nie być takie oczywiste.

    A tutaj jest nagranie, gdzie widać, ze rower po prostu napiera na
    kolizje. To czy ma zielone to rzecz wtórna. Jak tu ktoś napisał -
    zielone to nie bezwarunkowe pozwolenie na jazdę. To jedynie zezwolenie,
    żeby przejechać za sygnalizator. Ale raczej nie zezwala, żeby napierać
    na kolizje.

    PS. A swoja drogą jakiś czas temu pisałem tutaj, ze z tych różnych
    filmików tak w 30% winny lub współwinny jest ten co na prawie. Dlaczego
    - bo po prostu zamiast uniknąć zderzenia często napiera widząc co się
    święci. W końcu wezmą się i za to, zwłaszcza, że kodeks tego jawnie
    zabrania.

    --
    mk4