  • Data: 2013-02-24 17:33:15
    Temat: Re: Router/modem do Aero2
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-23 09:28, BAREK pisze:
    > Podepnę się pod temat, ale mam następującą prośbę;
    > Czy ktoś poleci mi router obsługujący Aero2, który mógłby służyć jako
    > dodatkowa zapasowa brama w małej sieci LAN, gdzie czasem trzeba zdalnie
    > się dostać i dojść czemu to główna brama nie działa.
    > W miarę możliwości dobrze, żeby było to jedno urządzenie modem/router,
    > wystarczy jeden port LAN, Wifi niezbędne nie jest.

    Odpowiem łącznie;

    1.Chcę mieć możliwość wejścia na komputery/urządzenia wewnątrz LAN i
    router ten zarządzający Aero. To mają być takie rezerwowe drzwi, kiedy
    pada coś spośród;
    -łącze podstawowe do netu,
    -zawiesza się jakiś router, lub serwer,
    Trzeba wtedy szukać przyczyny, a najczęściej wystarczy zrobić jakiś
    reset zasilania.
    Fizycznie lokalizacja odległa o 15km i trudno dostępna.

    2.Ma to być jedno urządzenie do awaryjnego restartu zasilania,
    awaryjnego dostępu do sieci.

    Rozumiem, że przy tych łączach via GSM operatorzy nie chcą mieć na
    takich łączach usług generujących ruch.
    Jak więc zorganizować takie łącze awaryjne?
    Jeśli nie Aero2, to co innego?
    Aero2 ma zerowe koszty utrzymania.

    --
    Barek