eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetRouter i USENETRe: Router i USENET
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.123.208.10!
    not-for-mail
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Router i USENET
    Date: Wed, 11 Sep 2024 07:43:00 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <vbral4$i1n$2@news.chmurka.net>
    References: <vb9jhl$12o1b$1@paganini.bofh.team> <vbjjni$1rmc3$4@dont-email.me>
    <vbk8bq$26qij$2@paganini.bofh.team>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 11 Sep 2024 05:43:00 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="kolczan";
    posting-host="91.123.208.10"; logging-data="18487";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:neqwUSZ6YM2bh5p3+Hz/r58BkNk=
    sha256:u8+zQakWcMFzd0s04xfdzaayh1Rg4PvbjejSc3LBvWs=
    sha1:ZtsoNMP5SrEjv6IS8A7voxKD63s=
    sha256:BO7DDHBy8kt8EL2kY5Zkwp1qU4lslxFjGwEA4rXyoZs=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <vbk8bq$26qij$2@paganini.bofh.team>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1278251
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.09.2024 o 15:20, Trybun pisze:
    > W dniu 08.09.2024 o 09:28, Tomaszek pisze:
    >> W dniu 04.09.2024 o 14:24, Trybun pisze:
    >>> Co za dziwactwo, gdy mam router podłączony do kompa kablem sieciowym
    >>> to wystarczy na minutę odejść od komputera aby strona Thunderbirda z
    >>> otwartą grupa dyskusyjną się zawiesiła/zamroziła, nic takiego nie
    >>> następuję gdy sygnał do kompa idzie przez WiFi. Komp może i pół dnia
    >>> stać i nic się nie zawiesza. Dla jasności, jest to ten sam sprzęt i
    >>> to samo oprogramowanie. O co tu może chodzić?
    >>
    >> Tylko thunderbird się tak zachowuje, czy jakieś inne programy
    >> korzystające z sieci dają takie objawy?
    >>
    >> --
    >> t0maszek
    >
    > Thunderbird, i to tylko przy obsłudze Usenetu. Wystarczy trochę dłużej
    > pisać post i już go się nie wyśle, trzeba go zapisać, restart TB i
    > dopiero można wysłać, oczywiście jak najszybciej bo dłuższa chwila
    > zwłoki i trzeba operację przeprowadzać od nowa. Normalne wiadomości
    > obsługuje bez żadnych problemów.

    To nie wina Thunderbirda - przynajmniej nie bezpośrednio.
    Tak się dzieje na Chmurce z (prawdopodobnie) powodu, że serwer wymaga
    każdorazowo uwierzytelnienia (opcja w ThB).
    Też mi się tak czasem zdarza przy normalnym użytkowaniu a już w 100% gdy
    włączam/wyłączam VPN. Pojawiają się notyfikacje o zresetowaniu połączenia.
    U mnie jednak nie muszę zamykać Thunderbirda - wystarczy wysłać daną
    wiadomość ponownie - działa w 100% przypadków.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: