eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetRouter i USENETRe: Router i USENET
  • Data: 2024-09-13 10:19:16
    Temat: Re: Router i USENET
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 11.09.2024 o 07:43, Mirek Ptak pisze:
    > W dniu 08.09.2024 o 15:20, Trybun pisze:
    >> W dniu 08.09.2024 o 09:28, Tomaszek pisze:
    >>> W dniu 04.09.2024 o 14:24, Trybun pisze:
    >>>> Co za dziwactwo, gdy mam router podłączony do kompa kablem
    >>>> sieciowym to wystarczy na minutę odejść od komputera aby strona
    >>>> Thunderbirda z otwartą grupa dyskusyjną się zawiesiła/zamroziła,
    >>>> nic takiego nie następuję gdy sygnał do kompa idzie przez WiFi.
    >>>> Komp może i pół dnia stać i nic się nie zawiesza. Dla jasności,
    >>>> jest to ten sam sprzęt i to samo oprogramowanie. O co tu może chodzić?
    >>>
    >>> Tylko thunderbird się tak zachowuje, czy jakieś inne programy
    >>> korzystające z sieci dają takie objawy?
    >>>
    >>> --
    >>> t0maszek
    >>
    >> Thunderbird, i to tylko przy obsłudze Usenetu. Wystarczy trochę
    >> dłużej pisać post i już go się nie wyśle, trzeba go zapisać, restart
    >> TB i dopiero można wysłać, oczywiście jak najszybciej bo dłuższa
    >> chwila zwłoki i trzeba operację przeprowadzać od nowa. Normalne
    >> wiadomości obsługuje bez żadnych problemów.
    >
    > To nie wina Thunderbirda - przynajmniej nie bezpośrednio.
    > Tak się dzieje na Chmurce z (prawdopodobnie) powodu, że serwer wymaga
    > każdorazowo uwierzytelnienia (opcja w ThB).
    > Też mi się tak czasem zdarza przy normalnym użytkowaniu a już w 100%
    > gdy włączam/wyłączam VPN. Pojawiają się notyfikacje o zresetowaniu
    > połączenia.
    > U mnie jednak nie muszę zamykać Thunderbirda - wystarczy wysłać daną
    > wiadomość ponownie - działa w 100% przypadków.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Spróbuję z tym uwierzytelnieniem na serwerze z którego
    korzystam(Paganini), to może być jakiś trop.
    U mnie restart to konieczność, łącze jakby się zamroziło, nie tylko nie
    idzie nic wysłać a nawet odczytać nowych wiadomości, widać tylko
    komunikat "odczytywanie wiadomości, i tak bez końca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: