  • Data: 2024-09-11 07:43:00
    Temat: Re: Router i USENET
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2024 o 15:20, Trybun pisze:

    > Thunderbird, i to tylko przy obsłudze Usenetu. Wystarczy trochę dłużej
    > pisać post i już go się nie wyśle, trzeba go zapisać, restart TB i
    > dopiero można wysłać, oczywiście jak najszybciej bo dłuższa chwila
    > zwłoki i trzeba operację przeprowadzać od nowa. Normalne wiadomości
    > obsługuje bez żadnych problemów.

    To nie wina Thunderbirda - przynajmniej nie bezpośrednio.
    Tak się dzieje na Chmurce z (prawdopodobnie) powodu, że serwer wymaga
    każdorazowo uwierzytelnienia (opcja w ThB).
    Też mi się tak czasem zdarza przy normalnym użytkowaniu a już w 100% gdy
    włączam/wyłączam VPN. Pojawiają się notyfikacje o zresetowaniu połączenia.
    U mnie jednak nie muszę zamykać Thunderbirda - wystarczy wysłać daną
    wiadomość ponownie - działa w 100% przypadków.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om