  • Data: 2013-04-05 09:36:15
    Temat: Re: Router do domu poszukiwany
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-03 18:29, GAD Zombie pisze:
    > Witam
    >
    > Zepsul mi sie router w domu. Chcialbym kupic nowy, ale w tym temacie
    > jestem dosc zielony i przydalaby sie pomoc. Glownie chodzi mi o to, by:
    > [...]

    A co sadzicie o tym modelu:
    http://www.alsen.pl/komputery,k1/sieci-bezprzewodowe
    ,k287/routery-xdls,l288/d-link-dir-605l-router-xdsl-
    wifi-n300-1xwan-4x10-100-lan,p76988.html

    Polecil mi go znajomy, ktory zajmuje sie administracja sieci i twierdzi,
    ze DLinki sa dobre i ten spelnia wszystkie moje wymagania.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/