  • Data: 2013-04-05 21:27:33
    Temat: Re: Router do domu poszukiwany
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-05 16:16, BQB pisze:

    > Prawdopodobnie sprzęt sprawny, tylko zasilacz siadł - w drugim przypadku
    > pewnie podobnie. Sprawdź zasilacze tych urządzeń pod obciążeniem. W
    > drugim wypadku być może ROHS daje o sobie znać :P

    Trudno okreslic. Mnie tym bardziej, bo na sprzecie slabo sie znam.
    Tego pierwszego routera juz dawno nie mam, wywalilem go. Tego drugiego
    mam, ale dzis kupilem wspomnianego w watku DLinka za 107zl i jak na
    razie mam dobre wrazenia. Siec dziala w koncu poprawnie, nie mam bledow
    przy dzialaniu. Konfiguracja super banalna. Podalem tylko adres IP i
    ustawilem haslo do routera oraz wifi i wszystko zaczelo od razu dzialac.
    To mi sie podoba. Predkosci zwyczajne. Jak kopiowalem miedzy 2
    komputerami plik przez wifi to szlo 2mbps. Jak przez kabel to 11mbps.
    Roznice widac, fakt. Ale do internetu sie nada. Stacjonarny mam i tak na
    kablu, a wifi to do laptopa i komorki.

    Dzieki za pomoc wszystkim. Temat w zasadzie nieaktualny, bo dzis juz
    kupilem.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/