  • Data: 2014-06-17 11:02:46
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 17 Jun 2014 08:44:41 +0200, szerszen

    > Tia, tak właśnie myślałem, coś nie sztymuje i Myjk kombinuje.

    Wszystko się trzyma twojej kupy. Dla ciebie obwiednia to niezależna droga
    jednokierunkowa bez końca, można jeździć w kółko, bo przecież nic tego nie
    zabrania, wiec wjeżdżając na tę drogę pierwszeńtwo jest NIESKOŃCZONE. ROTFL
    Nie ma to jak wpieprzyć się we własny dołek i sobie nóżkę złamać.

    --
    Pozdor Myjk