  • Data: 2014-06-18 00:15:24
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Myjk" wydumał(a) w wiadomości ID news:yaa8621bd41k.dlg@myjk.org

    > Czyli nawet nie potrafisz wyznaczyć obszaru skrzyżowania. Lama! :>>

    Po jaki chuj mam to robić, skoro od momentu "startu", czyli na "naszym rondzie"
    MAM wyznaczone znaczki " ^^^^^^^^" a dalej OBOWIĄZUJE znak C-12 i to jest obszar
    ronda/skrzyżowania. Kurwa kropka. RUCH odbywa się nie po jakiś wymyślonych prze
    Ciebie PRZECINAJĄCYCH SIĘ liniach tylko kurwa DOOKOŁA! ZROZUM TO!

    > Ty miałeś w ogóle kiedyś prawojazdy?

    Taa, urodziłem się z kołami zamiast nóg. Wydech mam w dupie:] a ssanie od cycka i
    od razu miałem A,B,C i sterowanie kolejką PIKO.

    > Żeby nie pojechać w "wyspę" czy "plac" tylko ją/go ominąć zgodnie ze
    > srzałkami na znaczku. Strasznie trudne do pojęcia rondoprostowaczu? :>

    Okurwa. ROTLF wieczorny. Będę się kulał naokrągło zgodnie z C-12 a na dodatek
    poprzecinam sobie WYMYŚLONE/NIEISTNIEJĄCE przez Ciebie pasy ruchu nożyczkami :D

    P.S.
    https://www.youtube.com/watch?v=geER3iQDO5k weź sobie to do serca i nie pisz
    więcej takich głupot, bo mam zajady jak się śmieję i łzy mi lecą :/
    --
    Michael________