  • Data: 2014-06-17 11:48:49
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk wydumał(a) w news:q3faaqsvop5s$.dlg@myjk.org :
    > Tue, 17 Jun 2014 10:14:46 +0200, MichaelData(R)
    > Ah te twoje cięte riposty -- zawstydzasz szerszenia. Niemniej jednak to
    > nic nie zmienia -- jak chrzaniłeś tak nadal chrzanisz od rzeczy, trollu
    > rondoprostowaczu. :>

    W całe tej dyskusji przejawiasz od samego poczatku "prawo Kalego". Dlaczego?
    Ano dlatego że BMW _nie_ _jest_ tutaj według Ciebie "rondoprostowaczem" a
    wynika z tego że jest :)...bo nadajesz mu _NAD_PRAWO_PIERWSZEŃSTWA_
    przejechania ronda, jakby jechał PROSTO z pełnym PIERWSZEŃSTWEM aż do samego
    garażu i ktos mu zajechał drogę/walnął w bok :]

    Już rozpisałem Twój sposób interpretacji ronda ale jednak nie zauwazyłem
    NIGDZIE w tym wątku abyś odniósł się do konkretnego miejsca, które jest
    nazywane 'zjazdem' z ronda czy skrzyżowania (jak wolisz) i oczywiście
    związaną w tym przypadku ZMIANĄ PASA RUCHU. Nigdzie tego nie napisałeś...bo
    uznajesz że BMW jedzie PROSTO, rondoprostowywaczu:> Dlaczego ignorujesz w
    tym miejscu znak C-12, tego nie wiem, skoro ten znak nie daje pierwszenstwa
    przy zmianie pasa ruchu ani przy opuszczaniu skrzyzowania.

    Rys 8 tutaj http://www.prawko-kwartnik.info/ronda.html dokładnie ilustruje
    sytuację jaką sobie sąd wziął pod uwagę i są oznaczone ewentualne miejsca
    kolizji ale brakuje miejsca o którym mowa jest w tym wątku, lecz w takim
    przypadku, skoro BMW DOGANIA Mitsu i wyprzedza jest prawnie zabronione
    wyprzedzanie! Natomiast rys 4 wyraźnie obrazuje taka sytuację jaka miała
    miejsce i jest to JEDYNE rozwiazanie ZABRONIONE lecz sąd nie uznał iż są tam
    DWA pasy ruchu. Proste? Przez google widać ze BYŁY tam wymalowane kiedyś
    linie (znaki poziome) ale je "zalepiono" i obecnie ich nie ma. Sąd ominął
    (nie uznał) przepisu, który wyraźnie precyzuje szerokość pasa ruchu aby
    uznać że na "naszym rondzie" są dwa pasy ruchu. Brak zatem KONSEKWENCJI sądu
    w stosowaniu artykułu 25 ust 1 UPRD bo NIEMOZLIWE jest aby pojazd, któremu
    WYMUSZONO pierwszeństwo, dogonił Mitsu, wyprzedził i zajechał mu drogę co
    właśnie NASTĄPIŁO.

    To co Ty później wyczyniasz w tym wątku, stosując tylko sobie znane prawa
    zakrawa o celowe wprowadzanie w błąd :>

    Nie trolluj tutaj bo może ktoś wziąć to na powaznie i spowoduje kolizję :D

    > No, ale zawsze możesz wyznaczyć obszar skrzyżowania dla "skrzyzowania w
    > skrzyżowaniu" względnie wskazać gdzie zaczyna i kończy się wjazd i wyjazd
    > rozwiewając wszelkie wątpliwości. :> Po tym powinien przydać ci się
    > przycisk z napisem "głupota". ;P

    Zachowaj ten przycisk dla siebie, przyda Ci sie jeszcze nie raz, oczywiście
    nadal mozesz nazywać go "kultura" :]

    --
    Michael________(TM)