eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRondoprostowacz z Radomia :PRe: Rondoprostowacz z Radomia :P
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: mk4 <m...@d...nul>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Date: Sat, 14 Jun 2014 11:51:13 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 41
    Message-ID: <lnh5ul$733$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <2...@t...pl>
    <lmsp0g$g9r$1@usenet.news.interia.pl>
    <5391f2e7$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1406070024200.1588@quad>
    <x3afvhzos224.1fg3ag1nixmtq$.dlg@40tude.net>
    <lnftes$hh2$1@usenet.news.interia.pl>
    <1u8ttza6zx56i$.1j3qbij1t8d47$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1402739477 7267 31.11.182.98 (14 Jun 2014 09:51:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 14 Jun 2014 09:51:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <1u8ttza6zx56i$.1j3qbij1t8d47$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535838
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-06-14 09:41, J.F. wrote:
    > Dnia Sat, 14 Jun 2014 00:20:10 +0200, mk4 napisał(a):
    >> On 2014-06-07 13:25, J.F. wrote:
    >>> Jak pisalem - wydaje sie ze ten luk krotki i sad mogl sie dopatrzec ze
    >>> "wymusil na wjezdzie, przez co spowodowal kolizje bezposrednio za
    >>> wjazdem". Tym niemniej troche to dziwne, jesli to mitsu wjechal w bok
    >>> BMW przed nastepnym zjazdem.
    >>> No chyba ze jeszcze inna interpretacja - bmw jedzie swoim torem,
    >>> troche skosnie, mitsu stoi na wjezdzie i powinno bmw przepuscic.
    >>
    >> Moze mniej wiecej tak.
    >> Nie wiem skad niektorzy zakladaja, ze BMW mial obowiazek jechac (gdyby w
    >> ogole tam byl) swoim pasem. A jesli nie jechal to znaczy sie zmienial a
    >> wtedy to ju zmu pierwszenstwo nie przysluguje. A ono mu si enalezy bo
    >> porusza sie droga a nie jakims tam pasem.
    >
    > Gdyby dwa pasy byly wymalowane, to bmw wyraznie zmienia pas i musi
    > przy tym ustapic. Gdyby to sie stalo na wjezdzie, to mozna gdybac ze
    > pas ma prawo zmienic a wjezdzajacy i tak musi ustapic, i kto bardziej
    > zawinil jesli zmiany pasa nie sygnalizowal. Ale to sie stalo dalej,
    > gdy oba samochody juz jechaly po rondzie obok siebie.
    >

    Jest to bez znaczenia w kontekscie ostatecznej wersji jaka podaje Myjk.
    Kierunki ruch pojazdow sie przecinaly na skrzyzowaniu i jeden z nich byl
    w stosunku do drugiego wjezdzajacym i mial obowiazek ustapic pojazdom
    ktore sa na rondzie. Koniec kropka finito.

    Bicie piany o wjazdach, zdjazdach (ktorych oredownicy nie potrafia nawet
    zdefiniowac) jest tylko mylace i pozbawione sensu. Wtedy wpadamy w
    mierzenie metrow, odluczanie sekund (ile juz byl na rondzie i czy to
    wystarcza, zeby "nabyl" jakies urojone "rowne prawa").

    PS. Wrocilem po tygodniu i widze, ze dyskusja sie rozwinela a
    argumentacja zogdna z wyrokiem sadu okrzepla i stala sie bardziej klarowna.

    No i szerszen jakby stracil swoje zadlo ;)

    --
    mk4

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: