  • Data: 2014-06-14 12:04:36
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 14 Jun 2014 11:51:13 +0200, mk4 napisał(a):
    > Jest to bez znaczenia w kontekscie ostatecznej wersji jaka podaje Myjk.
    > Kierunki ruch pojazdow sie przecinaly na skrzyzowaniu i jeden z nich byl
    > w stosunku do drugiego wjezdzajacym i mial obowiazek ustapic pojazdom
    > ktore sa na rondzie. Koniec kropka finito.

    I jak dlugo trwa ta sytuacja ?
    Bo wezmy jakies duze rondo, wjezdzam na pierwszym wjezdzie, na drugim
    wjezdza jakis dziadek, nie przeszkadzajac bo ja lewym pasem,
    trzeci zjazd mijamy rownolegle, na czwartym ja chce zjechac, a dziadek
    okazuje sie miec fantazje i pieniadze i duzy silnik i chec pojechania
    do czwartego zjazdu ...

    > Bicie piany o wjazdach, zdjazdach (ktorych oredownicy nie potrafia nawet
    > zdefiniowac) jest tylko mylace i pozbawione sensu.

    A co tu definiowac ? wjazd i zjazd gdzie jest kazdy widzi.
    No dobra - czasem jest to trudne :-)

    > PS. Wrocilem po tygodniu i widze, ze dyskusja sie rozwinela a
    > argumentacja zogdna z wyrokiem sadu okrzepla i stala sie bardziej klarowna.

    Akt ani uzasadnienia nie czytales, wiec lepiej sie nie powolywac.
    To nie USA, u nas precedensy nie obowiazuja.

    J.