    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Date: Wed, 11 Jun 2014 13:36:52 +0200
    <2...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <lmnndb$s3u$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@t...pl>
    <2xuuv5bb42dm$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <h...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <o...@m...org>

    On Wed, 11 Jun 2014 11:36:02 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Tobie nie pasuje, bo jesteś rondoprostowaczem i nie widzisz w rondzie
    > skrzyżowania, tylko jakąś urojoną drogę i równie urojony zestaw skrzyżowań.

    To tobie nie pasuje, bo jak już to wielokrotnie uzgodniliśmy, twoja teoria nie trzyma
    się kupy jeśli rondo jest większe, albo co gorsza jest to plac.

    > Do tego masz urojone pierwszeństwo na zjeździe.

    ???
    Upał ci szkodzi, przecież to ty twierdzisz że zjeżdżające z ronda BMW miało
    pierwszeństwo jakby to było rondo turbinowe. Więc nie wtykaj mi w paluchy swoich
    urojonych tez.

    > Potrafię, i przepisy dostałeś.

    Szkoda tylko że nijak nie pasują :)

    > Że tobie akurat nie pasuje, albo przekazu nie rozumiesz, to już inna bajka.

    No niestety w przeciwieństwie do ciebie posługuje się realnymi, nie urojonymi
    przepisami.

    > Art. 3. i 22.

    No to teraz uzasadnij które znamiona tych artykułów wyczerpuje jazda po rondzie w
    koło?

    > Tak, inny manewr na urojonym skrzyżowaniu.

    Inny manewr na jak najbardziej realnym rondzie.

    > Tak, ustąpił na urojonym wjeździe a potem miał mieć ustąpione ne urojonym
    > wyjeździe. Jeszcze coś ciekawego ci się uroiło po drodze i chciałby się tym
    > podzielić?

    Zmocz głowę, bo zwoje ci się przegrzewają.

    > Dowiesz się, jak skręcisz w lewo z prawego pasa na skrzyżowaniu z
    > "urojonymi" pasami dla innego kierunku.

    Zaczynam się o ciebie martwić.

    > Widzę że nie wiesz, bo nie masz zaropiałe krowie oczy.

    A może jednak potrafię poruszać się po drogach.

    > Widzisz tam jakieś urojone zestawy skrzyżowań?

    Widzę tam mnóstwo krzyżujących się lini przerywanych, w twoim wypadku jak dojdą u
    ciebie jeszcze te urojone, to będzie katastrofa. :)

    > W tym jeden z nich miał pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu.

    Tak, miał pierwszeńśto przed wjeżdzającym, a nie tym co już na skrzyżowaniu jest,
    pojmujesz, czy nadal nie?
    Pewnie pojmujesz, dlatego tak bronisz się przed powiedzeniem, co by było, jakby
    kolizja nastąpiła jeden zjazd dalej.

    > Był nim kierowca BMW a nie kierowca Mitsubishi.

    Zjazd wcześniej tak. Na tym zjeździe już nie, Mistubishi nie było już wjeżdżającym.

    > Trudno jest wykonywać urojony manewr na urojonym skrzyżowaniu.

    Ale to był bardzo konkretny i realny manewr, bo doprowadził do kolizji.

    > Co najmniej tysiuncpińćset urojonych manewrów.

    Oj bogatą masz wyobraźnię.

    > Zapomniałeś dodać, żę jest to urojony pas. Zajmuje urojony pas i ma urojone
    > pierwszeństwo przy urojonym skrzyżowaniu. Dobre.

    Zaczynsz tracić kontakt z rzeczywistością.

    > Bo na wjeździe jest kolejne urojone skrzyżowanie, a przy wyjeździe kolejne
    > urojone skrzyżowanie, toteż można wykonywać urojone manewry.

    Na rondo sie wjeżdża i z niego zjeżdża to powszechnie znany fakt.

    > Już nie urojone? No i cały misterny plan...

    Urojone to były twoje pasy, ja od początku pisałem o wyznaczonych i nie.

    --
    pozdrawiam
    szerszen