  • Data: 2014-06-12 08:08:03
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 11 Jun 2014 15:59:23 +0200, szerszen

    > Przypomne jedynie definicje C12.

    ROTFL Czemu chcesz stosować definicję C-12 na skrzyżowaniu plamy? Przecież
    tam nie ma an wyspy ani znaku C-12. Znowu sobie uroiłeś coś czego nie ma?

    Poza tym wyciąłeś zamiast się samodzielnie odnieść do swojego urojonego
    przykładu, więc wyjaśnij jazdę po rondzie, na które są trzy wjazdy, siedem
    zjazdów, każdy wjazd ma cztery pasy, obwiednia ma dwa pasy ruchu, każdy z
    pasów oddziela podwójna liniia ciągła, łącznie z linią gdzie normalnie jest
    P-13 czy P-14, a rondo jest okrążone morzem z pięciu stron świata. :>

    Czekam.

    > Oczywiście,

    To po co było tyle jałowego pieprzenia? Tak trudno się skupić na
    przepisach, że musisz iść, razem z plamą, w takie absurdy by udowodnić
    swoje racje?

    > szkoda tylko że nie zwracasz drobnej uwagi na fakt,
    > że nawet zakłądając błędne oznakowanie,

    Drobnej uwagi. Źle oznakowane skrzyżowanie, albo źle wybudowana droga to
    DROBNA UWAGA. Nic dziwnego, że trzeba jeździć po bohomazach, skoro takim
    jak ty nie robi to żadnej różnicy.

    > to jazda według mojej interpretacji
    > nadal jest bezproblemowa i bezpieczna,

    My natomiast dyskutujemy (przynajmniej ja próbuję) o jeździe zgodnej z
    przepisami, a nie o teorii jak używać przepisów by nie doprowadzić do
    kolizji na bohomazach.

    > a według twojej jest delikatnie mówiąc kolizyjna.

    Taaaa, bo zawsze jak się należycie ustawia do manewru i ustępuje
    pierwszeństwa pojazdowi który to pierwszeńśtwo akurat posiada to są kolizje
    aż tylko wióry lecą!

    Co tam znowu brzęczysz?

    --
    Pozdor Myjk