  • Data: 2014-06-11 16:08:24
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jun 2014 14:06:20 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Znowu uroiłeś sobie coś.

    Tak, tak, lekarż kazał przytakiwać.

    > Nie, to ty twierdzisz że Mitsu miało urojone pierwszeństwo na tym urojonym
    > skrzyżowaniu czy tam zjeździe, więc się już nie migaj jak zwykły gibon.

    Ale to nie Mitsu próbowało zjechac z Ronda. Jeśli ty po tylu dniach pisania nie
    kumasz jak te samochody sie poruszały, to nie dziwię się że nie możemy się dogadać.
    Moze poproś kogoś aby przeczytał ci artukuł i go rozrysował na karteczce.

    > Ja też realnymi, ale w przeciwieństwie do ciebie nie stosuję ich na
    > urojonych drogach, urojonych skrzyżowaniach i w związku z tym nie odnoszę
    > do urojonych manewrów.

    Nie wiem gdzie je stosujesz, ale mam nadzieje że daleko odemnie, choć jak widzę
    poruszasz się po Wawie, więc cholera wie, może kiedyś spróbujesz mi wykręcić podobny
    numer jak to BMW.

    > Cały czas te same. Nie te co sobie uroisz.

    No więc które, pokaż że wogóle zrozumiałeś te artykuły i potrafisz je jakoś dopasować
    do swojej tezy.

    > Czyli na rondzie masz swoją oddzielną urojoną drogę,

    Masz dwa pasy, i zmieniając je musisz się zastosować do Art 22. czego nie rozumiesz?

    > Na jednym zjeździe tak, na innym nie. Twoja urojona teoria się kupy nie
    > trzyma.

    Mam coraz bardziej nieodparte wrażenie graniczące z pewnością, że jesteś jakimś
    pryszczetym 20sto latkiem o mentalności gimnazjalisty.

    > Za sprawą urojonego manewru Mitsu.

    Mitsu poruszało się prawidłowo swoim pasem, postaraj się bardziej.

    --
    pozdrawiam
    szerszen