  • Data: 2014-06-11 13:21:30
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jun 2014 11:37:13 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Aha, czyli nadal obrona Częstochowy pt. złe oznakowanie dróg jest dobre, bo
    > tylko wtedy pasuje szerszeniowi do jego jazdy. :>

    Dokładnie na odwrót, to ty twierdzisz że wszystko co nie pasuje do twojej teorii jest
    złe i błędnie oznakowane.

    Nie zastanawia cię to, ze między innymi moja interpretacja przepisów ma zastosowanie
    do każdej sytuacji, kadej wielkości ronda czy placu oznakowanego C12, a twoja
    interpretacja "ma zastosowanie" tylko i wyłącznie do niezbyt dużych, głównie
    osiedlowych rond, a wszystkie wikesze są według ciebie po prostu źle oznakowane. Nie
    ma również zastosowania do placów oznaczonych C12, mimo iż definicja prawna tgo
    znaku, jak najbardziej umożliwia takie oznakowanie?

    Nawet przez chwilę cię to nie zastanowiło?

    --
    pozdrawiam
    szerszen