eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRondoprostowacz z Radomia :P › Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
    com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
    b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <3...@m...org> <1psbervseie4a$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <p...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <a...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <2...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <lmnndb$s3u$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@t...pl>
    <2xuuv5bb42dm$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <h...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    Date: Wed, 11 Jun 2014 11:36:02 +0200
    Message-ID: <o...@m...org>
    Lines: 129
    NNTP-Posting-Host: 83.12.187.189
    X-Trace: 1402479369 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2243 83.12.187.189:58779
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 6877
    X-Received-Body-CRC: 3930351079
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535575
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 10 Jun 2014 11:43:13 +0200, szerszen

    > Co nie zmienia postaci rzeczy, że na końcu
    > patrzy jakie przepisy zostały pogwałcone.

    No przecież to jasne i oczywiste że cały czas patrzy na wszystkie elementy,
    a nie tylko tam gdzie mu szerszeń wskaże.

    >> Znowu? Prosz. Art. 3. i 22.
    > Już to omawialiśmy, nijak nie pasuje niestety.

    Tobie nie pasuje, bo jesteś rondoprostowaczem i nie widzisz w rondzie
    skrzyżowania, tylko jakąś urojoną drogę i równie urojony zestaw skrzyżowań.
    Do tego masz urojone pierwszeństwo na zjeździe.

    >> Zawrócenie jest dozwolone. Kręcenie się w kółko jak to wielokrotnie
    >> sugerowałeś wraz ze swoimi klakierami, dozwolone nie jest.
    > Nadal nie potrafisz tego podeprzeć żadnym przepisem.

    Potrafię, i przepisy dostałeś.
    Że tobie akurat nie pasuje, albo przekazu nie rozumiesz, to już inna bajka.

    >> Jak zrozumiesz, to wróć.
    > Zabrania zabijać.

    Wskaż ten przepis.

    > Znajdź teraz przepis zabraniający jazdy do okoła ronda więcej niż raz.

    Art. 3. i 22.

    >> On ten w tym tamtym BMW miał pierwszeństwo znajdując się na skrzyżowaniu.
    > Tylko kiedy ten z Mitsu wjeżdżał, a nie kiedy ten BMW zjeżdżał. Zrozum to
    > wreszcie, inny mawer, w innym miejscu po pokonaniu 1/4 ronda.

    Tak, inny manewr na urojonym skrzyżowaniu.

    >> I przestań truć, że nie miał, bo przepisy mówią, że wjeżdżający miał
    >> obowiązek ustąpić pojazdowi *znajdującemu* się na *skrzyżowaniu*.
    > No i ustąpił. przecież to nie BMW wjechało w Mitsu, tylko na odwrót. BMW
    > znajdowało się z przodu, i zajechało drogę Mitsu podczas innego manewru.
    > Nie zaklinaj rzeczywistości.

    Tak, ustąpił na urojonym wjeździe a potem miał mieć ustąpione ne urojonym
    wyjeździe. Jeszcze coś ciekawego ci się uroiło po drodze i chciałby się tym
    podzielić?

    >> Masz problem ze zrozumieniem prostego pojęcia tak, żeby nie przekręcać jego
    >> znaczenia?
    > Nie, to ty masz problem z poparciem swojej teorii przpiesami i jej
    > uniwersalnoscią niezależnie od wielkości ronda ;)

    Uroiło ci się, że mam jakiś problem.

    >> Oczywiście, 3 raz już pisałem jakie przepisy zabraniają kręcenia się w
    >> kółko po rondzie jak idiota,
    > Ale jeden nijak do tego nie pasuje, chyba że jest tam jakiś
    > domniemany/urojony punkt, który widzisz tylko ty, a drugi jest dowodem
    > na to, że przepisy złamał kierowca BMW czym doprowadził do kolizji.

    Pasuje, chyba ze ktoś sobie uroi że jedno skrzyżowanie to w rzeczywistości
    jakaś urojona droga z zestawem urojonych skrzyżowań.

    >> Prawidłowo.
    > To czemu z pogwałceniem dwukrotnym Art 22?

    Dowiesz się, jak skręcisz w lewo z prawego pasa na skrzyżowaniu z
    "urojonymi" pasami dla innego kierunku.

    >> W takim razie pojedź sobie po tych realnych pasach na Fieldorfa a potem
    >> powiedz policji, że trzymałeś się realnego oznakowania.
    > Ależ jeżdzę tam od czasu do czasu i nie widze problemu, aby poruszać się
    > zgodnie z przepisami i znakami poziomymi, nie wiem w czym tkwi tówj
    > problem.

    Widzę że nie wiesz, bo nie masz zaropiałe krowie oczy.

    > Jeśli tam masz problem, to na zjeździe z S8 przy Puławskiej
    > zginiesz marnie.

    Widzisz tam jakieś urojone zestawy skrzyżowań?

    >> Mam zapisane ustąpienie pojazdowi znajdującemu się na skrzyżowaniu.
    > Ale zdajesz sobie zsprawę z tego, że po pokonaniu 1/4 ronda, to obaj byli na
    skrzyzowaniu?

    W tym jeden z nich miał pierwszeństwo na tym skrzyżowaniu.
    Był nim kierowca BMW a nie kierowca Mitsubishi.

    >> Nie muszę przyjmować, bo to jest bzdura. Tam nie ma dwóch (albo więcej)
    >> skrzyżowań. Jest tylko jedno skrzyżowanie przed którym stoi C-12 i A-7.
    >
    > A le co to ma do rzeczy w kwestii wykonywania manewrów?

    Trudno jest wykonywać urojony manewr na urojonym skrzyżowaniu.

    > Na rondzie można
    > wykonać wiele manewrów a podczas ich wykonywania należy przestrzegać
    > wszystkich przepisów, w tym, a własciwie przedewszystkim Art. 22.

    Co najmniej tysiuncpińćset urojonych manewrów.

    >> Aha, bo się kręci kierownicą w prawo. To pokazuj prawy kierunkowskaz. :>
    > Nie, bo sie na nie wjeżdża, zajmuje pas.

    Zapomniałeś dodać, żę jest to urojony pas. Zajmuje urojony pas i ma urojone
    pierwszeństwo przy urojonym skrzyżowaniu. Dobre.

    >> Był odpowiedzialny za ustąpienie pierwszeństwa pojazdowi znajdującemu się
    >> na skrzyżowaniu i skończ już truć o tym wjeździe. :>
    > No i to zrobił, podczas wjazdu kolizja nie nastapiła.

    Bo na wjeździe jest kolejne urojone skrzyżowanie, a przy wyjeździe kolejne
    urojone skrzyżowanie, toteż można wykonywać urojone manewry.

    >> Zabawne, bo jeszcze niedawno podpierałeś się definicją niewyznaczonego pasa
    >> ruchu jak mantrą próbując udowodnić że winny jest BMW bo Mitsu jechał swoim
    >> pasem a BMW go przecięło, a teraz zaprzeczasz istnieniu tych pasów.
    > Co nie zrozumie to dopowie.

    Oraz nie odpowiada na pytania.

    > A gdzie to wyczytałeś drogi Watsonie. Ja
    > tylko zaprzeczam, twojej teori że jakieś domniemane pasy mają
    > pierwszenstwo nad tymi realnymi, wyznaczonymi i wymalowanymi.

    Już nie urojone? No i cały misterny plan...

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: