  • Data: 2014-06-10 08:27:45
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Dokładnie! W końcu zaczynasz coś łapać. Przy czym zapominasz o pewnym
    > szczególe, że pasy wyznaczone dla drogi z uprzywilejowanym ruchem NIE
    > DOTYCZĄ pojazdów które poruszja się z innego kierunku i w innym kierunku.

    Przypominam, że na rondzie wszystkie kierunki są podporządkowane. Mam dla ciebie
    przykład i chciałbym uzyskać na niego odpowiedź. Napisałem wcześniej, ale mogłęś nie
    odczytać

    Mamy dwa skrzyżowania, jedno klasyczne "+" droga uprzywilejowana pozioma,
    podporządkowana pionowa. Samochód "A" jedzie z góry i skręca w swoje lewo, samochód
    "B" jedzie z doły do góry. Jak wygląda przejazd tych samochodów i dlaczego?

    Drugie skrzyżowanie to rondo. Ta sama sytuacja, i to samo pytanie.

    Słucham.

    > Niestety masz zbyt ograniczone myślenie tudzież wyobraźnię by zrozumieć, że
    > dokładnie taka sama sytaucja jest na rondzie.

    No to się zaraz przekonamy.

    --
    pozdrawiam
    szerszen