  • Data: 2014-06-10 09:20:08
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 10 Jun 2014 08:17:08 +0200, szerszen

    > Tu nie ma co patrzeć na chamów, patrzysz w trakcie jakiego manewru
    > doszło do kolizji, określasz jakie przepisy zostały złamane i wszystko.

    Policja, a zwłaszcza sąd pyta o WSZYSTKIE okoliczności, a nie tylko takie
    podstawowe jak ci się wydaje.

    > Po pierwsze to ty wskaż który tego zabrania,

    Znowu? Prosz. Art. 3. i 22.

    > po drugie możesz zawrócić robiąc pełne 360 stopni.

    Zawrócenie jest dozwolone. Kręcenie się w kółko jak to wielokrotnie
    sugerowałeś wraz ze swoimi klakierami, dozwolone nie jest.

    > Wskaż które, zacytuj. Czekamy na to od dawna.

    Ty jesteś jak plama. Ja odpowiadam, a ty masz to w dupie.
    Art. 3. i 22.

    > Ale po polsku to jakoś napiszesz?

    Jeszcze dokładniej? To na przykładzie. Prawo nie zabrania zabijać ludzi
    siekierą, nie zabrania zabijać ludzi nożem, ani patyczkami do sushi wbitymi
    w oko. Jak zrozumiesz, to wróć.

    > No więc właśnie, on w BMW tego nie zrobił i doprowadził do kolizji.

    On ten w tym tamtym BMW miał pierwszeństwo znajdując się na skrzyżowaniu.
    I przestań truć, że nie miał, bo przepisy mówią, że wjeżdżający miał
    obowiązek ustąpić pojazdowi *znajdującemu* się na *skrzyżowaniu*.

    > Jak widać lepsze to niż urojone pasy ruchu.

    Urojoną to ty miałeś ciążę a teraz masz bejbibóm.

    > Ale to są realne znaki wymalowane i postawione, nie jakieś urojone.
    > Tak się zamierzasz potem bronić przed mandatem za spowodowanie kolizji.

    Masz problem ze zrozumieniem prostego pojęcia tak, żeby nie przekręcać jego
    znaczenia?

    > - Panie władzo jechałem swoim pasem, - którym, - tym, - ale tu nic nie
    > ma, - jak nie ma ja widze, przecież mój tor jazdy wyznacza pas ruchu, te
    > wymalowane nie są ważne - haha, proszę do radiowozu, tu pan dmuchnie, a
    > tu da próbkę śliny, a i 300 złotych się należy, przyjmuje pan?

    Nie musisz opowiadać o swoich przeżyciach. :>

    > Nie no, ty nigdy nic nie piszesz, tylko sugerujesz, albo pozostawiasz w
    > pewnym niedomówieniu ;)

    Oczywiście, 3 raz już pisałem jakie przepisy zabraniają kręcenia się w
    kółko po rondzie jak idiota, a ty znowu się dwukrotnie o to zapytałeś w tym
    tylko poście. Zwyczajnie czytać nie potrafisz, albo pamięć masz mizerną.

    > To no jak, BMW prawidłowo dokonało puszczenia ronda?

    Prawidłowo.

    > Jak zwał tak zwał.

    > Nie mają pierwszeńśtwa przed oznakowaniem realnym, jeśli wiesz co to znaczy.

    W takim razie pojedź sobie po tych realnych pasach na Fieldorfa a potem
    powiedz policji, że trzymałeś się realnego oznakowania. Przecież nawet ci
    dmuchać nie będą kazali, tylko śmiechem zabiją.

    > Ale możesz się pochwalić jakimś odpowiednim wykształceniem w tej kwestii?

    Mogę się pochwalić co najmniej takim jak Ty.

    > No i ustąpił, w trakcie wjazdu nic się nie stało, stało się dopiero
    > podczas zjazdu. Masz gdzieś zapisany nakaz ustąpienia zjeżdżającemu z
    > ronda?

    Mam zapisane ustąpienie pojazdowi znajdującemu się na skrzyżowaniu.
    To mi wystarczy. I nie ma tam nic o samym wjeździe.

    > Oczywiście, bo tobie nia peasuje. To ty argumentujesz cały czas że
    > sprawcą kolizji był ten co wjechał na rondo zjazd wcześniej, a nie ten
    > co rondo opuszczał.

    Argumentując w ten sposób wskaż gdzie wjazd i zjazd się kończy i zaczyna wg
    przepisów.

    > Ale to już było.

    Wielokrotnie.

    > A ty nie przyjmujesz do wiadomości prostego faktu, że w zaistniałej
    > sytuacji były wykonywane dwa manewry.

    Nie muszę przyjmować, bo to jest bzdura. Tam nie ma dwóch (albo więcej)
    skrzyżowań. Jest tylko jedno skrzyżowanie przed którym stoi C-12 i A-7.

    > Wjazd na rondo,

    Aha, bo się kręci kierownicą w prawo. To pokazuj prawy kierunkowskaz. :>

    > za który odpowiedzialny był kierowca Mitsu

    Był odpowiedzialny za ustąpienie pierwszeństwa pojazdowi znajdującemu się
    na skrzyżowaniu i skończ już truć o tym wjeździe. :>

    > i zjazd z ronda, za który odpowiedzialny był kierowca BMW.
    > Tworzysz jakieś nowe przepisy, wymyślasz niestworzone,
    > ups sorry domniemane pasy itd.

    Zabawne, bo jeszcze niedawno podpierałeś się definicją niewyznaczonego pasa
    ruchu jak mantrą próbując udowodnić że winny jest BMW bo Mitsu jechał swoim
    pasem a BMW go przecięło, a teraz zaprzeczasz istnieniu tych pasów. Klasyka
    gatunku. :D

    --
    Pozdor Myjk