  • Data: 2014-06-10 09:29:10
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 9 Jun 2014 12:52:10 +0200, w <u...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Mon, 09 Jun 2014 12:01:13 +0200, r...@k...pl

    > Powtarzam ci po raz kolejny, to twoja teza że pierwszeństwo dotyczy wjazdu
    > albo zjazdu. Może dlatego brzmi śmiesznie. Ja nie zamierzam się z twoich
    > tez tłumaczyć. To ty możesz się z nich wytłumaczyć i wskazać gdzie ten
    > wjazd i zjazd się zaczyna i kończy (i tak do znudzenia).

    Powyżej było jasne pytanie -- czy pierwszeństwo do zjazdu ma ten, który
    pierwszy wjechał na rondo? Twój wywód typu "zakręcę, żeby nikt nie zrozumiał"
    jest zbędny.

    > Niczym nowym jest, że jesteś kolejnym (obok plamy i szerszenia) który nie
    > potrafi czytać ze zrozumieniem. [ ciach reszta pustosłowia ]

    Tu też padło proste pytanie, więc nie wykręcaj się i odpowiedź.

    > Ja dyskutuję jak należy jeździć poprawnie i
    > bezpiecznie po drogach

    To raczej sobie daruj taką dyskusję, bo to nie jest twoja mocna strona :D.

    > a nie szukać teorii do "dupochronów" i tłumaczenia
    > idiotów. Zatem odpowiadam po raz kolejny. Jeśli jakiś pajac się kręci po
    > rondzie w kółko, to ja wjeżdżając na skrzyżowanie ustępuję mu
    > pierwszeństwa. Potem wykonuję swój manewr tak żeby z nim nie doprowadzić do
    > kolizji i jadę w swoją stronę. A on niech się kręci dalej, z bogiem, nic mi
    > do tego.

    A jak ciebie dogoni i przed zjazdem doprowadzi do kolizji zajeżdżając ci drogę,
    to czyja będzie wina?

    > Oczywiście, może być tak, e trafi się dwóch pajaców co się lubią
    > kręcić po rondzie w kółko po 1000+ obrotów aż im się paliwo nie skończy i
    > któryś nie postanowi wyjechać, ale ja takich wyjątków od reguły w teorii
    > nie podpieram, podobnie jak nie "wyrzeknę" się ogólnych zasad jazdy bo
    > CZASEM ktoś pod prąd pojedzie albo wymusi pierwszeństwo.

    > Nie wiem co tam sobie ubzdurałeś znowu, ale z tym problemem nie do mnie.

    Tak sądziłem, że odpowiedzi nie będzie. :DDD