-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: MichaelData(R) <s...@o...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
Date: Mon, 2 Jun 2014 15:09:55 +0200
Organization: A.P.Z.
Lines: 47
Message-ID: <lmht5u$kqa$1@usenet.news.interia.pl>
References: <3...@m...org><llvdce$old$1@node2.news.atman.pl><llvg44$str$
1@node1.news.atman.pl><53839c96$0$2142$65785112@news.neostrada.pl><lm0eh2
$pp$1@usenet.news.interia.pl><w...@m...org><lm1jtv$f5v$1@use
net.news.interia.pl><1...@m...org><lm1t0k$2vj$...@u...news
.interia.pl><z...@m...org><lm1vu2$97h$...@u...news.interia.
pl><n...@m...org><lm37lc$ur7$1@usenet.news.interia.pl><151e4
7voslaje$.dlg@myjk.org><5385b5df$0$2376$65785112@news.neostrada.pl><1qrvn
qjnl7mxp$.dlg@myjk.org><5385e9dc$0$2243$65785112@news.neostrada.pl><bm0xh
rou622n$.dlg@myjk.org><11rwwinkhfdeb$.1fa9q319nsogu$.dlg@40tude.net><Pine
.WNT.4.64.1405312349440.2536@quad><lmeumt$c7r$1@usenet.news.interia.pl>
<2...@t...pl>
Reply-To: MichaelData(R) <n...@s...tu>
NNTP-Posting-Host: 78.10.203.55
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1401714686 21322 78.10.203.55 (2 Jun 2014 13:11:26
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jun 2014 13:11:26 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534476
[ ukryj nagłówki ]szerszen wydumał(a) w news:20140602094834.d9dc71930d59140c01d28a7d@tlen.pl :
> On Sun, 01 Jun 2014 12:19:08 +0200
> mk4 <m...@d...nul> wrote:
>> Ale wlascie caly czas pojawia sie kwestia gdzie konczy sie wjazd. Wg
>> mnie powinno byc to wiecej niz kilkanascie metrow (ze 20-30).
> A jak to sobie wyobrażasz, w razie kolicji trzeba latać z linijką, aby
> określić pierwszeńśtwo? Biorąc pod uwagę skalowalność liczników
> drogowych w autach, jak sobie wyobrażasz określenie pozycji w której
> kończy/zaczyna sie pierwszeństwo?
>> Inaczej
>> nie ma to sensu bo wystepuja absurdy pod tytulem ze na dwoch dlugosciach
>> samochodu osobowego (przy predkosciach rzedu 40-50 km/h) wystepuje
>> zmiana pierwszenstwa gdzie wystepuja czasy reakcji rzedu 1-2 sekund.
>> Nielogiczne, i bezsensowne.
> Nielogiczne i bezsensowne jest to co proponujesz. Teraz jest wszystko
> jasne, jesteś na rondzie, to na wysokości mijanego wjazdu masz
> pierwszeństwo, potem stosujesz przepisy ogólne, jak rondo jest małe, a
> boisz się że ktoś Ci wjedzie na prawy pas, to na wysokości przedostatniego
> zjazdu włączasz migacz i zaczynasz zjeżdżać do prawej. Proste i
> nieskomplikowane.
> Problem z BMW jest taki, że po pierwsze nie upewnił się czy ma prawą
> wolną, po drugie, manewr opuszczenia ronda zrobił mało przepisowo. Zamiast
> dobić do prawej, a potem skręcić, jak nakazują przepisy, skręcał spod
> lewej krawędzi jezdni ronda, jezdni na tyle szerokiej, że były tam dwa
> niewyznaczone pasy ruchu.
Nareszcie. Nikt dotąd nie zauwazył podstawowej rzeczy (w sumie czekałem na
to:) a mianowicie obowiazku zjazdu BMW na prawy pas w momencie kiedy Mitsu
ma A-7. Czyli zgodnie z PORD 22/1 i dokładnie w tym miejscu. Gdyby BMW w tym
miejscu zmieniło pas, skutecznie "blokujac" Mitsu do kolizji by nie doszło i
Mitsu nie wjechałoby na rondo przed BMW. Dlaczego tak? Problemowe rondo nie
ma pasów (znaków poziomych) i skoro obowiązuje nas jazda jak najbliżej
prawej krawedzi jezdni to nalezy tego przestrzegac. Oczywiście Mitsu w
stosunku do "wymalowanych" rond robi sobie "wykroczenie" jadąc zewnetrznym
pasem więcej niż do pierwszego zjazdu, co często na obmalowanych rondach
jest niemozliwe. OK, przepisy mu tego nie zabraniają w momencie
"niewymalowanego" ronda, które może potraktować jako jeden pas ruchu...bo
nie ma linii ciagłej, którą przekraczaby na "wymalowanym" rondzie. Pozostaje
interpretacja sądu, która jak widać doszukuje się 'zajechania" przez Mitsu
pasa BMW a nie jak jest w rzeczywistości, czyli odwrotnie.
--
Michael________(TM)
______/) /\ | /\
"Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.14 18:26 mk4
- 02.06.14 18:48 Tom N
- 02.06.14 20:15 John Kołalsky
- 02.06.14 21:18 Gotfryd Smolik news
- 02.06.14 22:59 mk4
- 03.06.14 00:13 MichaelData(R)
- 03.06.14 08:51 szerszen
- 03.06.14 08:57 szerszen
- 03.06.14 08:59 szerszen
- 03.06.14 09:06 szerszen
- 03.06.14 11:32 Myjk
- 03.06.14 11:33 Myjk
- 03.06.14 11:34 Myjk
- 03.06.14 11:35 Myjk
- 03.06.14 11:37 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
Najnowsze wątki
- 2025-03-16 Najlepszy akumulator 12V
- 2025-03-16 Co powinno spotkać "adwokatów dwóch" uczestniczących w przesłuchaniu świadka do którego nie dopuszczono adwokata świadka?
- 2025-03-16 Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- 2025-03-16 Co w KANADZIE wolno komercyjnie (na razie się nie czepili?)
- 2025-03-16 silnik-chwilówka
- 2025-03-16 Prokurator Wrzosek "Bezstronna" nie przyczynia się do śmierci (dowodnie) - oświadcza bodnatura [Dwie Kacze Wieże]
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk