-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: MichaelData(R) <s...@o...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
Date: Mon, 2 Jun 2014 15:09:55 +0200
Organization: A.P.Z.
Lines: 47
Message-ID: <lmht5u$kqa$1@usenet.news.interia.pl>
References: <3...@m...org><llvdce$old$1@node2.news.atman.pl><llvg44$str$
1@node1.news.atman.pl><53839c96$0$2142$65785112@news.neostrada.pl><lm0eh2
$pp$1@usenet.news.interia.pl><w...@m...org><lm1jtv$f5v$1@use
net.news.interia.pl><1...@m...org><lm1t0k$2vj$...@u...news
.interia.pl><z...@m...org><lm1vu2$97h$...@u...news.interia.
pl><n...@m...org><lm37lc$ur7$1@usenet.news.interia.pl><151e4
7voslaje$.dlg@myjk.org><5385b5df$0$2376$65785112@news.neostrada.pl><1qrvn
qjnl7mxp$.dlg@myjk.org><5385e9dc$0$2243$65785112@news.neostrada.pl><bm0xh
rou622n$.dlg@myjk.org><11rwwinkhfdeb$.1fa9q319nsogu$.dlg@40tude.net><Pine
.WNT.4.64.1405312349440.2536@quad><lmeumt$c7r$1@usenet.news.interia.pl>
<2...@t...pl>
Reply-To: MichaelData(R) <n...@s...tu>
NNTP-Posting-Host: 78.10.203.55
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1401714686 21322 78.10.203.55 (2 Jun 2014 13:11:26
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jun 2014 13:11:26 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534476
[ ukryj nagłówki ]szerszen wydumał(a) w news:20140602094834.d9dc71930d59140c01d28a7d@tlen.pl :
> On Sun, 01 Jun 2014 12:19:08 +0200
> mk4 <m...@d...nul> wrote:
>> Ale wlascie caly czas pojawia sie kwestia gdzie konczy sie wjazd. Wg
>> mnie powinno byc to wiecej niz kilkanascie metrow (ze 20-30).
> A jak to sobie wyobrażasz, w razie kolicji trzeba latać z linijką, aby
> określić pierwszeńśtwo? Biorąc pod uwagę skalowalność liczników
> drogowych w autach, jak sobie wyobrażasz określenie pozycji w której
> kończy/zaczyna sie pierwszeństwo?
>> Inaczej
>> nie ma to sensu bo wystepuja absurdy pod tytulem ze na dwoch dlugosciach
>> samochodu osobowego (przy predkosciach rzedu 40-50 km/h) wystepuje
>> zmiana pierwszenstwa gdzie wystepuja czasy reakcji rzedu 1-2 sekund.
>> Nielogiczne, i bezsensowne.
> Nielogiczne i bezsensowne jest to co proponujesz. Teraz jest wszystko
> jasne, jesteś na rondzie, to na wysokości mijanego wjazdu masz
> pierwszeństwo, potem stosujesz przepisy ogólne, jak rondo jest małe, a
> boisz się że ktoś Ci wjedzie na prawy pas, to na wysokości przedostatniego
> zjazdu włączasz migacz i zaczynasz zjeżdżać do prawej. Proste i
> nieskomplikowane.
> Problem z BMW jest taki, że po pierwsze nie upewnił się czy ma prawą
> wolną, po drugie, manewr opuszczenia ronda zrobił mało przepisowo. Zamiast
> dobić do prawej, a potem skręcić, jak nakazują przepisy, skręcał spod
> lewej krawędzi jezdni ronda, jezdni na tyle szerokiej, że były tam dwa
> niewyznaczone pasy ruchu.
Nareszcie. Nikt dotąd nie zauwazył podstawowej rzeczy (w sumie czekałem na
to:) a mianowicie obowiazku zjazdu BMW na prawy pas w momencie kiedy Mitsu
ma A-7. Czyli zgodnie z PORD 22/1 i dokładnie w tym miejscu. Gdyby BMW w tym
miejscu zmieniło pas, skutecznie "blokujac" Mitsu do kolizji by nie doszło i
Mitsu nie wjechałoby na rondo przed BMW. Dlaczego tak? Problemowe rondo nie
ma pasów (znaków poziomych) i skoro obowiązuje nas jazda jak najbliżej
prawej krawedzi jezdni to nalezy tego przestrzegac. Oczywiście Mitsu w
stosunku do "wymalowanych" rond robi sobie "wykroczenie" jadąc zewnetrznym
pasem więcej niż do pierwszego zjazdu, co często na obmalowanych rondach
jest niemozliwe. OK, przepisy mu tego nie zabraniają w momencie
"niewymalowanego" ronda, które może potraktować jako jeden pas ruchu...bo
nie ma linii ciagłej, którą przekraczaby na "wymalowanym" rondzie. Pozostaje
interpretacja sądu, która jak widać doszukuje się 'zajechania" przez Mitsu
pasa BMW a nie jak jest w rzeczywistości, czyli odwrotnie.
--
Michael________(TM)
______/) /\ | /\
"Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.14 18:26 mk4
- 02.06.14 18:48 Tom N
- 02.06.14 20:15 John Kołalsky
- 02.06.14 21:18 Gotfryd Smolik news
- 02.06.14 22:59 mk4
- 03.06.14 00:13 MichaelData(R)
- 03.06.14 08:51 szerszen
- 03.06.14 08:57 szerszen
- 03.06.14 08:59 szerszen
- 03.06.14 09:06 szerszen
- 03.06.14 11:32 Myjk
- 03.06.14 11:33 Myjk
- 03.06.14 11:34 Myjk
- 03.06.14 11:35 Myjk
- 03.06.14 11:37 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=