eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2016-02-17 15:43:14
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wed, 17 Feb 2016 14:23:16 +0100, Shrek

    >>> Nie jest (znaczy może być, ale w przypadku klasycznego ronda nie jest).
    >> Aha, znaczy w zależności od tego jak ci wygodnie jest albo nie jest.
    > Nie w zależności od tego jak mi pasuje, tylko w zależności od tego czy
    > na danym skrzyżowaniu zawracanie jest pojedynczym manewrem, czy składa
    > się nań kilka.

    Na danym skrzyżowaniu, o ile znowu nie zaczniesz wciskać przykładów z
    wieloma skrzyżowaniami, oraz nie założysz auta które się w łuku na raz nie
    zmieści i będzie musiało cofać i kombinować, to zawsze będzie jeden manewr.
    Przyswój to w końcu.

    > Cóż przykro mi, że skrzyżowania nie wszystkie są identyczne,
    > co budzi twój niepokój;)

    Dlatego żeby to "udowodnić" musiałeś znaleźć przkłady gdzie jest parę
    skrzyzowań i parę różnych manewrów. Jasna sprawa.

    > Podobnie z parkowaniem - raz wystarczy wrzucić kierunek i już,
    > a czasem trzeba kombinować - nie ma to nic wspólnego z tym czy
    > mi wygodnie z tym, czy nie. Tak jest i już.

    No wreszcie, może patrząc na to co wysmarowałeś załapiesz różnicę kiedy
    jest jeden manewr, a kiedy może ich być więcej.

    >> Tylko wg twojej "wielkiej" teorii, gdy zmienisz pod siebie to co zapisane w
    >> PoRD i "uznasz", że rondo to nie jest JEDNO skrzyżowanie, tylko droga i
    >> zestaw skrzyżowań.
    > Taa - jasne - bo jak rondo jest "niewyprostowane" i jest to jednop
    > skrzyżowanie, to zmiana pasa już nie jest manewrem. Co ty bierzesz?

    Co ty znou bredzisz? Zmiana pasa to zupełnie inny manewr niż zmiana
    kierunku na skrzyżowaniu i oczywiście że jest to oddzielny manewr i może
    występować jednocześnie, ale nadal ma sięto nijak do teorii dzielenia
    jednego manewru na parę bo <wstaw tu litanię wymyślonych powodów>.

    >> Zresztą z tego samego powodu próbujesz to udowadniać, na
    >> sensownej wg ciebie analogi, wielu skrzyżowań.
    > To jeszcze raz napiszę - nie ma znaczenia czy jest okrągłe czy7
    > podłużne, nie ma znaczenia czy to jedno skrzyżowanie czy kilka.

    Ma znaczenie, czego nie możesz przyswoić, dlatego ci głupoty wychodzą!

    > Znaczenie ma to, że masz sygnalizować najbliższy manewr - koniec. Jakieś
    > durne implikacjie dotyczące ilości skrzyżowań sam sobie wymyślasz i
    > wciskasz innym.

    No toć przecież sygnalizuję manewr zawracania na najbliższym skrzyżowaniu.
    Borzeeee.Jedynym który coś wciska jesteś ty, wciskasz że jeden manewr
    skłąda sięz kilku manewrów, choć wcale z kilku manewrów się nie składa. I
    jeszcze próbujesz to udowadniać przez analogię do kilku skrzyżowań.

    >> Znowu chcesz zaprzeczyć, że manewr opisany w przepisach jako skręt czy
    >> zwracanie, nie wykonujesz na skrzyżowaniu tylko na drodze z wieloma
    >> skrzyzowaniami?
    > Co za różnica? Mogę sobie wykonywać nawet bez skrzyżowania, czy na
    > parkingu (dla ułatwienia oznaczonym jako strefa ruchu) - mam tylko
    > zasygnalizować najbliższy manewr. Nie ma znaczenia, rondo, kwadratowe,
    > podłużne, parking, jedno skrzyżowanie, węzeł, czy co tam sobie jeszcze
    > wymyślisz.

    To po cholerę trzepiesz pianę? Wykonujesz na drodze, to sygnalizujesz
    lewym. Wykonujesz na skrzyżowanu, też sygnalizujesz lewym. Ale nie, ty
    wpadasz na skrzyżowanie C-12 gdzie trzeba ominąć wyspę po prawej, więc
    zaraz będziesz drzeć manewr na strzępy, bo tu raz mocniej szarpniesz
    kierownicą w prawo, to już przecież manewr się rozczłonkowuje, rozpada,
    dewastuje, przestaje istnieć i zamienia się w serię manewrów i wszelkie
    zasady które byłyby jasne gdyby nie było tej przeklętej wyspy byłyby jasne,
    to tutaj urastają ci do rangi kosmicznego problemu.

    >>> Nie ma znaczenia - węzeł, skrzyżowanie, 4, 5 czy 8 skrzyżowań czy jakaś
    >>> kombinacja węzła z rondem i wiaduktem. Zasady są takie same -
    >>> sygnalizujesz zmianę pasa lub kierunku - przy czym dotyczy to
    >>> najbliższego manewru a nie twojego wielkiego planu pojechania np z
    >>> północy na wschód.
    >>
    >> No widzę, że nie ma dla ciebie różnicy czy jest jedno skrzyżowanie czy
    >> wiele skrzyżowań. Przecież od poczatku w tym jest problem, że nie
    >> dostrzegasz tej elementarnej różnicy.
    >
    > To ci tłumaczę przecież, że nie ma. To wynika tylko z twojego urojenia
    > "jedno skrzyżowanie jeden manewr", choć przecież sam już chyba
    > przyznałeś, że to bzdura.

    Ma znaczenie, czego nie umiesz albo nie chce pojąć. Dlatego dajesz bzdurne
    analogie i równie bzdurne wnioski ci wychodzą.

    > Jeszcze raz zapytam wprost - manewr "skrętu w lewo na rondzie" kończysz
    > z lewym czy prawym kierunkiem?

    Kończę tak, jak na każdym innym skrzyzowaniu, niezależnie od tego jak
    skrzyżowanie wygląda. Bo nie jestem tobą i nie ma dla mnie różnicy czy jadę
    po "klasycznym" rondzie, po "prostym" rondzie, czy po "kwadratowym"
    skrzyżowaniu. Moja jazda jest uniwersalna, WSZĘDZIE, tak samo jak
    uniwersalne są przepisy.

    Tymczasem EOT, bo szkoda mi już więcej czasu na kopanie sie z koniem.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: