  • Data: 2016-02-17 11:21:43
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Z dwojga złego lepiej jak jest parę wyjątków nie pasujących do przepisów
    > (bo zabrali się za robienie bezmyślni rondoprostowacze), niż jak się
    > przpisy nagina do paru wyjątków żeby się wszystko jako tako trzymało kupy
    > -- jak to jest w przypadku twoim.

    No tylko w tym co ja pisze nie ma żadnego naginania, to podstawowe przepisy, nic
    więcej, te najbardziej podstawowe dotyczące sygnalizowania manewrów, zmiany pasa i
    kierunku jazdy.

    > Pomijam już, że ja problemu z jazdą nie
    > mam, tylko ty na siłę mi te problemy próbujesz wcisnąć, bo zwyczajnie sam
    > sobie nie radzisz i musisz stosować jakieś protezy do należytej jazdy.

    Detektyw to z ciebie mierny.

    To jak w końcu z tym rondem, ile manewrów sygnalizujesz i wykonujesz? ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń